Na lang te zijn weggeweest ben ik maar weer eens aan het vouwen geslagen...
\o/
Wat is er mis met mijn avatar?In physics I trust schreef:Vouw ze!
Als we jouw avatar gaan gebruiken kunnen we misschien meer mensen overtuigen![]()
Donor Beskhue
Score 69
Date of first work unit 2011-09-05
Donor Wouda
Score 1325
Date of first work unit 2011-09-09
Donor mdodemont
Score 69
Date of first work unit 2011-09-18
Vouw ze!!Donor kabouter428
Score 251
Date of first work unit 2011-09-19
Donor HouLauX
Score 69
Date of first work unit 2011-09-20
er staan helaas een paar dubbele in, dus nog even wachten....Volgens de team statistics hebben we nu 365 vouwers.... eentje voor elke dag
welkom !Donor Juleiwit
Score 600
Date of first work unit 2011-10-07
intussen 2e wu ook al binnen trouwens, ga zo door !!!!Donor ronnieboer
Score 585
Date of first work unit 2011-10-09
Nieuw pc'tje en ben veel op de computer aan het werk de laatste tijd ivm studie dus dacht waarom niet. Benut anders toch niet meer dan 0,001% van me pcJan van de Velde schreef:Vandaag als 363eop de lijst:
intussen 2e wu ook al binnen trouwens, ga zo door !!!!
Kijk, en daarvoor is Folding nou juist bedoeld. Stel je voor dat die andere 99,999 procent vastroest....Benut anders toch niet meer dan 0,001% van mijn pc
En die ging er zo hard vandoor dat hij binnen iets meer dan een dag op 20 WU's stond en dus bij een check door mij in eerste instantie als nieuweling geheel over het hoofd werd gezien. Als je zoals ik doe elke paar dagen op nieuwelingen checkt dan kijk je niet bij degenen die er al 20 hebben staan....Donor Cowtree
Score 353
Date of first work unit 2011-11-04