Daarbij, is een golflengte van 670 het optimum en zijn hogere golflengtes veel minder goed, en in soms zelfs slecht bevonden voor regeneratie. Dus een lineair verband met golflengtes is er ook niet. Ik heb een keer een flut onderzoekje met bacteriën hiernaar gedaan en vond dat E.Coli niet op deze golflengte reageert, dus het hangt ook nog van het celtype/organisme af. Als de tijd op de een of andere manier terug zou worden gedraaid door de aanwezigheid van licht van een bepaalde golflengte, zou je mogen verwachten dat het werkt op alle cellen en objecten in gelijke mate.
Ondanks dat de poster waarschijnlijk niet meer gaat reageren, wil ik er nog wel even op wijzen dat hij vriendelijkere responses zou krijgen (ondanks het feit dat zijn theorie niet klopt) als hij zijn kritiek tegen wetenschappers
Vooralsnog is hier geen wetenschappelijk bewijs voor, mede omdat het een theoretische benadering/verklaring betreft waar de wetenschap in haar concluderingen een link heeft gelegd met reeds bestaande theorieën en er derhalve geen ruimte is voor een tweede conclusie over dezelfde metingen."
achterwegen had gelaten. Het is echt beledigend als mensen eerst een theorie voorstellen (in principe heel goed) maar vervolgens nog even een hand vol modder richting de wetenschap gooien, schijnbaar om zichzelf en hun ego bij voorbaat tegen kritiek in te metselen, terwijl ze zelf duidelijk niet eens de moeite hebben genomen om wat meer (wetenschappelijke) informatie over dit onderwerp op te zoeken.
Ik snap dat veel van deze mensen mensen stiekem wetenschapper willen zijn en dat het gemakkelijker is om de bestaande kennis uit te lachen dan het onder de knie te krijgen, maar ten eerste doe je daar jezelf geen gunst mee en ten tweede wordt het niet op prijs gesteld.