Welkom!
Na een zeer lang weekend zonder wetenschapsforum.nl zijn we er weer!
Vraagje? Hoe kwam het dat de site offline was?
Moderator: R_Bena
in het weekend heb ik een aantal lange posts gemaakt, die zijn idd wegHet forum is inderdaad weer online. Helaas zijn wel een flink aantal posts (vrijwel allen die na vrijdagavond geplaatst zijn)
Ik ga vanavond in mijn temporary internet files zoeken naar mijn verloren posts.Helaas zijn wel een flink aantal posts (vrijwel allen die na vrijdagavond geplaatst zijn) verloren.