Puzzel Puzzels
Eye see
Artikelen: 0

Re: Weg met de mens.

Ik zie hier een paar antwoorden die aardig in de buurt komen , maar er mist nog 1 stap in het process.

Dit is de ideale situatie.

Deel 1

Zorg er eerst voor dat je je aarde kan vestigen. Creeer een orgaan die als doel heeft de mens zijn gezondheid te bewaken en laat iedereen met een paar leugens het geloven en zich er bij aan sluiten.

Deel 2.

probeel beetje bij beetje regels in te voeren die er voor zorgen dat de instantie meer macht krijgt.

En alle landen die zich aansluiten laten denken dat het voor de veiligheid is ze meer macht te geven.

en laat dat een tijdje door pruttellen.

Deel 3

Het slot!!

creeer een ziekte genaamd de varkensgriep, maak iedereen wijs dat het een wereldwijde bedreiging is en stel een vaccinatie programma voor om te verkomen dat iedereen het loodje jegt door deze verschrikkelijke ziekte.

Vervolgens stel je de hoogste risicofactor in en zeg je,het is zo gevaarlijk wij adviseren iedereen verplicht inenten.

De wereld leiders nemen het over en doen het iedereen is verplicht ingeent, Wat is daar mis mee denken jullie nu.

dat is niet vernietigen maar redden. Daar zit de dooordachtheid van ze het werkelijke gevaar is niet de varkens griep maar het vaccin is het gevaar.

Fixie??

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

Bekijk product

Ger

Fixie??
Nee. Ook geen fictie. Gewoon nonsens.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jona444

Om iedereen op de wereld (meer dan 6 miljard mensen) in te enten zouden zeer veel mensen dat vaccin moeten produceren. Die mensen moeten derhalve ook weten wat ze doen. Eén iemand kan misschien zo gek zijn om de hele wereld te willen doden, maar zeker niet iedereen die aan een vaccin meewerkt. Bijgevolg zullen er mensen van alle kanten beginnen lekken.

Conclusie: jouw complottheorie is waardeloos. Alhoewel het wel te verwachten viel dat er vroeg of laat iemand hier op wsf een complottheorie over de varkensgriep zou verkondigen.
Its supercalifragilisticexpialidocious!
spitfire

Ik vraag me af waarom aliens ons uberhaupt zouden willen uitmoorden. Wij zouden in hun situatie zeker niet hetzelfde doen. Stel je voor dat wij een planeet ontdekken met mens-achtig intelligente organismen die in een ontwikkelingsfase zitten die met de middeleeuwen te vergelijken is. Zouden wij deze organismen dan doelgericht gaan vernietigen?
Het vervelende hieraan is dat je op geen enkele manier kan voorspellen hoe een buitenaardse intellligentie reageert op het vinden van ons. Misschien zijn hun redenen om ons te zoeken heel anders dan hun voordeel er mee doen. Als er een beschaving is die geavanceerd genoeg is om ons te bekijken of zelfs te bezoeken, dan moeten ze eenzelfde evolutionaire ontwikkeling ondergaan hebben als wij. Van stenen tijdperk tot alles wat we nu weten. Ik ga er vanuit dat ze ook inzien dat die kennis en ontwikkeling het kostbaarste is wat er in het heelal te vinden is. Dat geldt voor hun, maar ook voor ons. Dit baseer ik op het feit dat we op geen enkele andere manier kunnen verklaren hoe het leven ontstaan is en verloopt met alle ellende en ondekkingen die ermee gemoeid gaan. Leven is het grootste goed dat er in een verder ''dode'' omgeving kan zijn. Daarnaast denk ik dat ik, jij, en vrijwel iedereen vandaag nog steeds in de middeleeuwen staat qua primair denken. Op het moment dat de stroom in de winter uitvalt voor een maand of 3, en niemand helpt... dan wordt het gewoon weer inhakken op de buurman hoor. Onze technologie is alleen maar leuk als je je natje en droogje kan halen bij de appie, en je kachel automatisch aanspringt. Zodra dat wegvalt dan vervallen we heel snel weer in middeleeuwse praktijken. Ik bedoel dus te zeggen, een buitenaardse intelligente beschaving zal ongetwijfeld dit ook doorgemaakt hebben en niet gelijk in de ''ze moeten dood'' modus springen.
Iwerke

Bijna iedereen gaat er vanuit dat aliens een zelfde vorm als wij zouden hebben, of toch op zijn minst van hetzelfde zouden kunnen leven, of in dezelfde atmosfeer zouden leven. maar Dit lijkt mij niet echt een vereiste. Net zo min dat het mij een vereiste lijkt om door dezelfde processen te gaan die "de mensheid' heeft doorstaan om te komen tot waar we nu zijn. Het is mogelijk dat Aliens een "nomade" bestaan leiden maar dan tussen planeten ofzo. en elke planeet aan zichzelf aanpassen en opgebruiken en daarna gewoon doorgaan naar de volgende.

Net zoals hierboven al gezegd is, ik zou niet weten waarom ze ons zouden willen uitroeien. Het kan goed zijn dat ze even nieuwsgierig is al als het menselijk ras, maar het lijkt mij geen vereiste.

Stel nu dat we de situatie vergelijken met insecten. Aliens zouden dan de mens zijn en de mens zouden dan insecten zijn. Het is niet echt dat wij Insecten volledig uitroeien, ze zijn irritant, ze bijten, steken enz. Ze verdedigen hun huis. En als we dat zouden willen zouden we alle insecten op deze wereld kunnen uitroeien als we dat zouden willen. Niet dat we dat doen. Aangezien insecten een belangrijk aandeel vormen in de voedselpiramide.

het voorgaande geheel terzijde.

Een voordeel van een virus is, Ook al zouden we iets vermoeden dat we dood gaan van een virus. Het eerste wat er zou gebeuren is Amerika beschuldigd Rusland of China en vice versa. En we zouden uiteindelijk er zelf voor zorgen dat we elkaar uitroeien zonder super veel tussenkomst van aliens...

Als ze dan toch ons zo super goed bestudeerd hebben, zou ik onszelf gewoon laten uitroeien. Een tactische aanslag op Amerika, Daarna op China. en zo raakt de bal wel aan het rollen.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_
Klintersaas
Social:

Als ze dan toch ons zo super goed bestudeerd hebben, zou ik onszelf gewoon laten uitroeien. Een tactische aanslag op Amerika, Daarna op China. en zo raakt de bal wel aan het rollen.
Zo'n vaart zal het waarschijnlijk niet gaan. Zelfs in het geval van een zware aanval op Amerika van pakweg Rusland, zullen de VSA niet zo gek zijn om de hele wereld plat te bombarderen. Ze zullen zwaar terugslaan, dat wel, en de daaropvolgende (wereld)oorlog zal miljoenen slachtoffers eisen, maar ik denk niet dat eender welke oorlog in staat is om het volledige mensdom uit te roeien (zelfs niet wanneer er ABC-wapens ingezet worden, omdat iedere grootmacht weet dat het, indien het de eerste bom gooit, te maken krijgt met een verdubbelde tegenaanval).
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Eye see

Nee. Ook geen fictie. Gewoon nonsens.
Ja het is fictie in zover dat het geen aliens zijn maar gewoon mensen op aarde die dit doen.

zie de link hieronder en doe wat onderzoek in de niet standaard media kanalen.

Vaccinaties, nu wordt het serieus

sorry dat ik je moet teleurstellen.

maar de werkelijkheid is niet wat ze je laten en willen laten zien.
Ger

Niburu is geen betrouwbare bron, to say the least. Ik ben niet overtuigd zolang er geen sprankje betrouwbare onderbouwing is.
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
pjmbi

Alkartus schreef:Iedereen kent wel die films met alieninvasies. Ik zat vannacht Threshold te kijken en dat is aardig realistisch, maar wat is nou de beste manier voor aliens om ons op te ruimen? Hoe vernietig je de mensheid zo efficiënt mogelijk?

Een alieninvasie is erg onwaarschijnlijk, en het is zeker onwaarschijnlijk dat wij die zouden overwinnen.

Een enorme astroïde naar de aarde slingeren kost ook erg veel energie en gaat te traag. Dit zal niet alleen de mensheid vernietigen, niet bepaald handig dus.

Ik zat eerder te denken aan een virus, maar dan zullen er altijd mensen in bunkers verdwijnen.

Of zullen aliens stiekem een derde wereldoorlog ontketenen?

Wat zou volgens jullie dus de beste manier zijn? Houd er rekening mee dat aliens alles van ons weten. Ze hoeven slechts aan de rand van ons zonnestelsel te hangen om internet te ontvangen. Alle kennis op wiki enz. hebben zij dus ook.
Als antwoord op je vraag, Het beste middel schijnt een pandemie te zijn lijkt het..

De Mexicaansegriep virus vaccinatie volgens wetenschapsjournaliste Jane Burgermeister

We krijgen de laatste tijd veel vragen over ons standpunt inzake de op handen zijnde grieppandemie en hoe te handelen met het vaccinatieprogramma dat op komst is.

Een vraag waarop geen simpel en eenduidig antwoord mogelijk is omdat de situatie uiterst gecompliceerd is en naar het zich laat aanzien steeds complexer wordt.

Om te beginnen moet het duidelijk zijn dat voor alles de gezondheid van het eigen immuunsysteem de belangrijkste factor is. Mensen met een gezonde weerstand krijgen of geen griep of zullen het gewoon doormaken en er zeker niet aan sterven. Daar ligt een eerste aandachtspunt.

Maar de werkelijkheid is complexer. Allereerst zijn er zeer tegenstrijdige berichten over de echte dreiging van een pandemie. Daar komt nog bij dat de Oostenrijkse wetenschapsjournaliste Jane Burgermeister juridische processen is gestart tegen de WHO, farmaceutische bedrijven en diverse hooggeplaatste mensen omdat zei zegt aangetoond te hebben dat er achter de schermen een smerig complot gaande is. Wie de moeite wil nemen zich in de materie te verdiepen en de Engelse taal goed machtig is kan via internet toegang krijgen tot een 134 pagina’s tellend document dat vol staat met interessante en zorgelijke feiten. Als het waar is wat Jane stelt en waarvan ze zegt de bewijzen in handen te hebben, dan hebben we alle redenen om ons heftig zorgen te maken, niet zozeer over de op handen zijnde pandemie maar meer over de gevolgen van de geplande wereldwijde vaccinatiecampagne. Jane waarschuwt in deze tegen de meest omvangrijke misdaad tegen de menselijkheid ooit. Ik kan het niet op waarde beoordelen. Het oude gezegde ‘Waar rook is, is vuur’ zal hier vermoedelijk ook wel ten minste enige geldigheid hebben. Vast staat dat daar waar economisch gewin op de voorgrond staat andere waarden in het niets lijken te verdwijnen. Het is niet mijn gewoonte om een complottheorie als waar te omhelzen, en ook hier houd ik belangrijke reserves. De feiten die ze aandraagt zijn moeilijk te bestrijden denk ik, over de conclusies kun je van gedachten verschillen.

Wel is al geruime tijd duidelijk dat grootschalige vaccinatieprogramma’s niet zonder risico’s zijn en dat ze ook kunnen bijdragen aan een verspreiding van het virus. Ook de bekende antivirus middelen waarvan voor astronomische bedragen is ingekocht hebben een groot nadeel, ze verlagen de lichaamstemperatuur en daarmee heeft de virus juist meer kans om zich te ontwikkelen in het menselijk lichaam. Kortom, paradoxen genoeg.

P.S. Jane Burgermeister heeft een blog http://birdflu666.wordpress.com/

vraagje; Varkensgriep verdacht??

voorstel; Unload je teksten voor het is GAME OVER ;)
317070

Als het waar is wat Jane stelt en waarvan ze zegt de bewijzen in handen te hebben, dan hebben we alle redenen om ons heftig zorgen te maken, niet zozeer over de op handen zijnde pandemie maar meer over de gevolgen van de geplande wereldwijde vaccinatiecampagne.
Bingo.

Maar laat ik even een klein onderzoekje opzetten:

Stap 1: Hoe herken ik een hoax

1) Type: nummer 7) Government or conspiracy related hoaxes

2) Tips For Spotting a Hoax

- The information presented is one-sided or the claims can only be validated by one or two people

check

- There are usually no references to back up claims

check zie bv
XXIV. Evidence as to the existence of the “Illuminati”

There is evidence that the „Illuminati“ are the inner core of the international crime syndicate planning genocide by means of an artificial virus. Memembers of the Illuminati include the Queen Beatrix of The Netherlands, David de Rothschild, Henry Kissinger, David Rockefeller. The Illuminati is a secret organization to overthrow the rule of all soveriegn nations and gain domination over the world’s poltiical and economic systems.
- Appeals to the emotions

check

3) Hoe werd het zo succesvol

- Arrive in the form of a credible source

Check, wetenschapsjournaliste, i.p.v. gewoon journaliste

- Utilize impressive, technical language or industry jargon

Check

- Involve a sympathetic person whose life and death hang in the balance - these usually arrive in the form of an e-mail hoax

Eerste deel: Check (De hele wereld)

Tweede deel: No Check (forumbericht)

- High quality equipment makes otherwise outrageous images appear more realistic

No check, zie p.107, maar dat is dan ook de enige foto, en hij is niet echt 'outrageous'.

Conclusie: hoax
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-
spitfire

Ik ga er ook 95% vanuit dat het allemaal een hoax is, maar ik heb me er wel in verdiept. Dat komt omdat ik getipt werd door notabene meerdere onafhankelijke kennissen die die ik stuk voor stuk ken als zeer intelligente personen die zich niet maarzo iets wijs laten maken via internet. 1 van hun gebruikt uit zijn eigen principes helemaal geen internet, en toch kwam hij hiermee aanzetten. Ik laat het vooralsnog in het midden, maar er is een menselijk feitje dat mij soms toch doet twijfelen: in de geschiedenis is het altijd al zo geweest dat er machtige figuren opstaan die onverzadigbaar zijn. In Nederland leven mensen met het idee dat onze regering, en nog veel machtiger, de multinationals altijd het beste met ons voor hebben. Daar ben ik inmiddels achter dat dat zeker niet waar hoeft te zijn. Het kan (let op, kan) elk tijdperk voorkomen dat 1 of meerdere mensen waanzinnige ideeën krijgen om nog meer macht en geld te vergaren, ongeacht de vrijheid of zelfs dood van burgers. En daar ook in slagen. Tegenwoordig zijn de middelen daartoe wat makkelijker dan in 1939, vooral omdat men weer teruggezakt is in het kudde-syndroom: als ''ze'' het op TV zeggen dan is het waar. Een andere zorgwekkende ontwikkeling hierin vind ik dat onze regering sinds een jaar of 15 denkt dat de burger niks zelf meer mag beslissen en dat er werkelijk op alles controle ligt of verboden in werking gezet zijn. Je het daarmee eens zijn natuurlijk, maar wat is dan nog jouw defenitie van vrijheid? In Groningen hangen werkelijk overal camera's, mijn telefoon kunnen ze overal volgen in een handomdraai, ze zien waar ik geld pin of uitgeef, en zien naar welke sites ik surf. Daarnaast mag ik niet meer roken in de kroeg, mag ik geen muurtje of schuurtje bouwen zonder ellenlange procedures en dan nog liever niet, een bedrijfje beginnen is een nachtmerrie van vergunningen en rompslomp en controles, en alle activiteiten die ik mijn vrije tijd graag doe zijn dusdanig ingebonden met regels dat het praktisch onmogelijk is. Is dat dan nog vrijheid? Ik vind van niet. In mijn optiek vervalt Nederland in rap tempo naar een zeer onaangenaam land. Dat was voor mij de reden om het land te verlaten, inmiddels leef ik al een tijdje aan de andere kant van het bolletje, en met meer plezier dan ik ooit in Nederland gedaan heb. Sorry OT....

ads

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

Ger

Wij zijn geen hoaxforum. Er is geen bewijs, geen onderbouwing, alleen maar "gosh, could it be?". Da's geen theorieontwikkeling.

Case closed.
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!