Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons![]()
@Ger:
Wil jij namens ons C!T helpt WSF vriendelijk bedanken voor de hulp? Het heeft dus écht geholpen.......
Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons![]()
"marotick" schreef:Ruim een jaar loopt er een competitie tussen Computer Totaal en het Wetenschapsforum v.w.b. het eiwit vouwen.
Het ging vorig jaar zo slecht met het Wetenschapsforum dat (één of) enkele C!T deelnemers het wetenschapsforum te hulp schoot.
Dit heeft de gelederen aldaar wakker geschud en sindsdien wordt daar flink eiwitten gevouwen terwijl het aantal stevige vouwers uit de groep van Computer Totaal gaande weg het bijltje er bij neerlegde.
Vandaag gaat het gebeuren. Computer Totaal wordt ingehaald door het WetenschapsForum.
Meer over het eiwitvouwen;
http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=172214
De scorelijst van ComputerTotaal
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...p;teamnum=53650
De scorelijst van het Wetenschapsforum
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...p;teamnum=48658
Als er lezers van dit forum beschikken over een krachtige computer of een computer met een krachtige grafische kaart dan nodig ik jullie van harte uit om een nieuwe fase van de strijd aan te gaan.
Zie het als een GAME en laten we dat wetenschapsforum, net als vorig jaar, een poepie ruiken.
Jack Marotick
Geweldige aansporingZie het als een GAME en laten we dat wetenschapsforum, net als vorig jaar, een poepie ruiken.
Even serieus, dat bedoel je niet letterlijk hè??Stoom komt er uit die pc!
En het is een feit!Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons![]()
Vandaar dat jullie zo onbeschaafd veel punten bij elkaar vouwen: kotverwarming...daarna draaien onze pc's weer dag en nacht door,
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik persoonlijk wil voor Folding niet per se de wereldenergievoorraad opmaken. Als je zonder overdreven extra energieverbruik enkele duizenden punten per dag produceert is dat toch ook nuttig, en voldoende?Daarom draait mijn pc nu slechts van tijd tot tijd, enkel wanneer ik hem echt nodig heb.
We zakken vást niet terug naar plaats zeshonderdenzoveel.Yoste schreef:Ik vertrouw erop dat het team niet te ver weg zakt in die tijd!![]()
Fold on!