Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons ;)


@Ger:

Wil jij namens ons C!T helpt WSF vriendelijk bedanken voor de hulp? Het heeft dus écht geholpen....... :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Gedaan, en zie wat er vanmorgen ineens voor nieuw topicje staat op C!T:
"marotick" schreef:Ruim een jaar loopt er een competitie tussen Computer Totaal en het Wetenschapsforum v.w.b. het eiwit vouwen.

Het ging vorig jaar zo slecht met het Wetenschapsforum dat (één of) enkele C!T deelnemers het wetenschapsforum te hulp schoot.

Dit heeft de gelederen aldaar wakker geschud en sindsdien wordt daar flink eiwitten gevouwen terwijl het aantal stevige vouwers uit de groep van Computer Totaal gaande weg het bijltje er bij neerlegde.

Vandaag gaat het gebeuren. Computer Totaal wordt ingehaald door het WetenschapsForum.

Meer over het eiwitvouwen;

http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=172214

De scorelijst van ComputerTotaal

http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...p;teamnum=53650

De scorelijst van het Wetenschapsforum

http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...p;teamnum=48658

Als er lezers van dit forum beschikken over een krachtige computer of een computer met een krachtige grafische kaart dan nodig ik jullie van harte uit om een nieuwe fase van de strijd aan te gaan.

Zie het als een GAME en laten we dat wetenschapsforum, net als vorig jaar, een poepie ruiken.

Jack Marotick
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Zie het als een GAME en laten we dat wetenschapsforum, net als vorig jaar, een poepie ruiken.
Geweldige aansporing ;)

Kunnen we zelf een actie starten om even hard terug te gaan stinken??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
stoosh
Artikelen: 0
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 11:24

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Ik zal wat meestinken, een smeulende quadcore is hier sinds vanmiddag bezig aan het rekenen. Of het al resultaten opleverde weet ik niet, maar ik ben er weer eventjes om jullie te steunen. Misschien probeer ik nog wel eens de GPU folder op mijn ATI 4870 1Gb... ;) Stoom komt er uit die pc!

Maar ehm, niets zeggen aan mijn papa hé :P
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Stoom komt er uit die pc!
Even serieus, dat bedoel je niet letterlijk hè?? ;)

Een computer vernaggelen voor een paar WU's is geen netto-bijdrage aan een betere wereld.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste
Artikelen: 0
Berichten: 422
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 19:12

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons :P
En het is een feit! ;)

Hopelijk zien we binnenkort sterke concurrentie tussen beide teams, zodat de WU's lekker voorbijvliegen! (met natuurlijk wsf als uiteindelijke winnaar :P )
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Yoste is (kennelijk, anders wel hopelijk) met vakantie. Ook anderen zijn (hopelijk tijdelijk) stilgevallen. Onze dagproduktie is gedaald van ca. 30 000 naar ca. 5 000. C!T heeft daar zo te zien minder last van. Inmiddels staan ze één plekje achter ons, en halen ons morgen of anders wel overmorgen weer in.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
shimmy
Artikelen: 0
Berichten: 1.461
Lid geworden op: di 21 mar 2006, 17:16

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

zomerreces(sie) of vouwcrisis?
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Ongetwijfeld zomerreces. Ik kan me niet voorstellen dat Yoste er zomaar mee ophoudt zonder een kik te geven. Van anderen die ik een voor een stil zie vallen hoop ik dat ze weer net zo een voor een terug op gang gaan komen. De ervaring leert helaas dat dat niet altijd het geval is. Maar dan komen er ongetwijfeld weer anderen
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Hop, ze zijn ons voorbij. Ik zie trouwens dat Yoste al een maand stilligt. Kom joh, de vakantie heeft lang genoeg geduurd ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Arperum
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 19 mei 2008, 11:54

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Yoste zal nog tot half september stilliggen, en ik draai slechts een deel van mijn maximale kracht.

Wij zitten beiden met het probleem dat onze elektriciteitsrekening nu op kosten van onze ouders is, en niet in de huurprijs van ons kot inbegrepen is... lang leve kotstudenten =D> , ik zal waarschijnlijk tegen half augustus weer wat meer kunnen vouwen, maar yoste spijtig genoeg niet... maar daarna draaien onze pc's weer dag en nacht door, we besparen wel op de verwarmingskosten ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN......

help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je cpu....

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

daarna draaien onze pc's weer dag en nacht door,
Vandaar dat jullie zo onbeschaafd veel punten bij elkaar vouwen: kotverwarming... ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste
Artikelen: 0
Berichten: 422
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 19:12

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Excuses voor het lange wachten op een antwoord mijnerzijde.

De komende maanden zal ik inderdaad (jammer genoeg ;) ) amper kunnen vouwen, aangezien mijn ouders het verbieden. Ik had zelfs voorgesteld bij te dragen aan de elektriciteitsrekening, maar ze wilden er niets van weten. Daarom draait mijn pc nu slechts van tijd tot tijd, enkel wanneer ik hem echt nodig heb. Op die momenten zet ik folding vanzelfsprekend aan, maar dat kan enkel via de standaard cpu-clients. Om de paar weken doe ik dan een resem afgewerkte wu's binnen, zoals gisteren.

Vanaf oktober pas zal ik terug op volle kracht draaien.

Ik vertrouw erop dat het team niet te ver weg zakt in die tijd! =D>

Fold on!

Yoste
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Daarom draait mijn pc nu slechts van tijd tot tijd, enkel wanneer ik hem echt nodig heb.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik persoonlijk wil voor Folding niet per se de wereldenergievoorraad opmaken. Als je zonder overdreven extra energieverbruik enkele duizenden punten per dag produceert is dat toch ook nuttig, en voldoende?

Trouwens wel leuk te weten dat je niet van de aardbodem bent verdwenen... :P ..
Yoste schreef:Ik vertrouw erop dat het team niet te ver weg zakt in die tijd! ;)

Fold on!
We zakken vást niet terug naar plaats zeshonderdenzoveel.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Yoste is kennelijk even "op kot" geweest, als gevolg van die tussensprint zijn we intussen C!T weer voorbijgesprongen. Ook daar zijn ze op zomerreces, hun daggemiddelde is gehalveerd t.o.v. enkele weken geleden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!