Ik heb al gekeken of er iets is over hoe je voor geschiedenis moet leren maar ik kon niks vinden wat op mijn vraag leek (heb niet alles bekeken) . Ik heb 3 weken voor geschiedenis geleerd ; jaartallen opgeschreven en geleerd, vragen gemaakt (bijna alle die ik vinden) en de begrippen tig keer opgeschreven en geleerd en nog haal ik een 5,1. Ik heb zo mijn best gedaan en ik ben niet goed in geschiedenis maar ik wil wel eens een voldoende halen als ik zo hard gewerkt heb, ik wist bijna alles. Hebben jullie nog tips, ik was vanmiddag hopeloos en voel me behoorlijk dom om na zo hard leren nog een 5,1 te halen.
(nog even om mijn vraag duidelijk te maken)
Weten jullie wat ik kan doen om nog beter voor geschiedenis te leren?
Puzzels