Moderator: R_Bena
Waarom niet met een groepje belangstellenden een zustersite beginnen zoals het geneeskundeforum, maar dan een site die zich specifiek richt op de mens- en cultuurwetenschappen. www.alfagammaforum.nl of weet ik veel.
richel_richel schreef:oke you win.
het is maar een idee. En of het er komt is voor mij uiteraard geen probleem, ik zou het zelfs best interessant vinden, maar ik ben bang dat er discussie's met politiek karakter gaan komen. Marx Lenin Che guervara enz. Ik heb hier geen bezwaar op want discusseer vrolijk mee, maar ik denk niet dat het op dit forum past en ik weet ook niet in hoeverre het zal aanslaan.
Cassanne schreef:Het belangrijkste probleem aan dit idee is denk ik dat er op dit moment zeer weinig topics zijn die onder 'geschiedenis' zouden vallen (zeker niet genoeg voor een verdere opdeling, zoals jij voorstelt. Of bedoelde je die meer als mogelijke posting directives?). En er is nu veel meer filosofie, psychologie, politiek. Dus die vakgebieden zouden dan logischerwijs ook hun eigen subforum moeten krijgen: nogal een grootschalige verandering van het forum.
Er zijn zeker goede argumenten te bedenken voor zo'n verdere opdeling, maar gezien al het werk en de grote veranderingen die er aan vast zitten, denk ik dat we de beslissing over moeten laten aan het Beheer.