anusthesist schreef:Dierenonderzoek? De werking en werkingsmechanismen van cafeine is zeer accuraat gedocumenteerd.
Het is al wél Fase I, II en III ontstegen hoor. TS gaat derhalve opnieuw het wiel uitvinden, en dat lijkt me vrij
onschuldig. Hij gaat waarschijnlijk niet eens pure cafeine gebruiken, maar cafeinepillen. Jij mag mij in de wet
aanwijzen wat er verboden is aan mensen die vrijwillig cafeinepillen nemen om een jongen te helpen
bij een werkstuk. Overdrijven is ook een vak drs. P.
Dierenonderzoek is ter illustratie, als dit onderzoek is gedaan, dan hoef je dit inderdaad niet meer te doen. Je moet dan echter je dosering en verwachte effecten wel op dit dierenonderzoek afstemmen.
Hij geeft zelf aan pure cafeïne te willen gebruiken (natuurlijk eventueel in peg). Bij mijn weten zijn (pure) cafeïnepillen illegaal in Nederland. Echter zoal ik al aangaf, ben ik geen clinicus, dus ken de weten kwa farmica niet uit mijn hoofd.
Het voornaamste punt is dat het in de context van een middelbare school veel realistischer is om bv cafeïnevrije koffie en cola te vergelijken met gewone koffie en cola, in combinatie met een cafeïne bepaling. Het is voor zijn theorie nuttiger om zich te verkennen op zaken als t-toetsen als voorbereiding op een dergelijk onderzoek.