Puzzel Puzzels
Mechatronica
Artikelen: 0

Re: Cafe

De werking en werkingsmechanismen van cafeine is zeer accuraat gedocumenteerd.
Ik ben wel geinteresseerd naar die zeer accuraat gedocumenteerde werking en werkingsmechanismen.

Heb jij misschien wat meer informatie het liefst in het nederlands?.

ps. ben ook op zoek naar soortgelijke informatie over chocolade
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles

Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

anusthesist

That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

ads

Steun Sciencetalk Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Drs.P

anusthesist schreef:Dierenonderzoek? De werking en werkingsmechanismen van cafeine is zeer accuraat gedocumenteerd.

Het is al wél Fase I, II en III ontstegen hoor. TS gaat derhalve opnieuw het wiel uitvinden, en dat lijkt me vrij

onschuldig. Hij gaat waarschijnlijk niet eens pure cafeine gebruiken, maar cafeinepillen. Jij mag mij in de wet

aanwijzen wat er verboden is aan mensen die vrijwillig cafeinepillen nemen om een jongen te helpen

bij een werkstuk. Overdrijven is ook een vak drs. P.
Dierenonderzoek is ter illustratie, als dit onderzoek is gedaan, dan hoef je dit inderdaad niet meer te doen. Je moet dan echter je dosering en verwachte effecten wel op dit dierenonderzoek afstemmen.

Hij geeft zelf aan pure cafeïne te willen gebruiken (natuurlijk eventueel in peg). Bij mijn weten zijn (pure) cafeïnepillen illegaal in Nederland. Echter zoal ik al aangaf, ben ik geen clinicus, dus ken de weten kwa farmica niet uit mijn hoofd.

Het voornaamste punt is dat het in de context van een middelbare school veel realistischer is om bv cafeïnevrije koffie en cola te vergelijken met gewone koffie en cola, in combinatie met een cafeïne bepaling. Het is voor zijn theorie nuttiger om zich te verkennen op zaken als t-toetsen als voorbereiding op een dergelijk onderzoek.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🩻 Geneeskunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!