- zo ja, hoe diep zit dat?
Ik ben geen geohydroloog, ik weet wel dat van 0 tot 18 m diep alles zand is, daarna van 18 tot =/- 22 meter klei en daaronder is het weer zandDus ik denk meerdere watervoerende pakketten.
- zo ja, wat is de stroomsnelheid in dat pakket (in meters per jaar)?
Ik krijg dat niet zo gauw bijelkaar gegoogeld, waar zou ik die info kunnen vinden?
Die informatie ligt niet zomaar op straat.
http://dinoloket.nitg.tno.nl/nl/DINOLoket.html
Hier kunnen ze je van alles vertellen (tegen de nodige betaling weliswaar). Dan nog, zonder gedegen kennis is dat niet goed te interpreteren. Mijn eigen geohydrologische kennis schat ik net voldoende om je met een set fatsoenlijke geohydrologische gegevens in de hand te kunnen vertellen dat je project geohydrologisch gezien bij voorbaat kansloos zou zijn (bijv. ivm te hoge stromingssnelheden e.d.). Ik denk echter dat gezien de geringe hoeveelheden warmte waar je over praat er al een bijna stilstaand pakket onder je huis moet liggen om daar met enige efficiency gebruik van te kunnen maken.
Verstandiger is eens navraag te doen bij een fatsoenlijk ingenieursbureau.