Puzzel Puzzels
Vladimir Lenin
Artikelen: 0

Re: Paul is dead-theorie

Maar WAAROM zouden de Beatles (of hun managment) de dood van Paul verborgen willen houden, maar ondertussen de ene na de andere platenhoes en teksten volproppen met hints?
Ik zeg toch dat ik niet geloof de Paul McCartney overleden is, maar waarom, tja da's nogal moeilijk 2 van de Beatles zijn overleden John Lennon (1980) en George Harrison (2001) dus het de groep zelf vragen, waarom ze voortdurend verwijzingen geven, is volgens mij onmogelijk. Maar volgens mij wisten ze ook wel dat het succes niet eeuwig zou duren. Ik denk dat ze er een soort van sensatie probeerden van te maken. Ik bedoel, stel dat er inderdaad een verhaal naar boven komt (welk dan ook) dan betekent dit dat the Beatles weer voor weken in het nieuws komen. Een soort laatste stuiptrekking, vooraleer de groep in de geschiedenisboeken en de vergetelheid verdwijnt. Ik denk dat ze het codeerden, zodat het op een relatief lange termijn niet zou uitkomen. Ik wil maar zeggen, Jezus, Maria magdalena, en verwanten zijn vandaag ook weer helemaal terug door de Da Vinci Code van Dan Brown, als je er in slaagt er voor te zorgen dat na 2000 jaar mensen nog steeds je naam kennen, dan denk ik dat je een soort ontsteftelijkheid gecriëerd hebt.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

ads

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Raspoetin

Mijn antwoord was ook geen kritiek op jou, Vladimir, maar meer op de alu-hoedjes die overal weer complotten zien.

Als ik je goed begrijp bedoel je dat de Beatles expres deze hints in allerlei bronnen stoppen, waardoor mensen complotten zien, wat weer goed is voor de marktafzet (lees: €€€€)?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Vladimir Lenin

Tuurlijk gaat het over €€€€ (of beter: ££££ :D ) Maar volgens mij willen ze gewoon ervoor zorgen dat ze lang na hun dood nog herdacht worden, en hoe kan je dat beter doen, dan door een gerucht de wereld in te sturen

Ger

de beatles hadden al zoveel succes, dus ik denk niet dat ze het om een financiële reden deden.
Tuurlijk gaat het over €€€€ (of beter: ££££ :D )
Spreek je jezelf niet een beetje tegen? :P
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Vladimir Lenin

Nee, wat ik wil zeggen is dat de Beatles wel een erg groot risico zouden nemen, als ze dit louter voor het geld zouden doen, zou elk advies-bureau het ten stelligste hebben afgeraden. Dat ze er uiteindelijk beter van geworden zijn, is een feit. Maar ik denk dat ze een groot risico genomen hebben als het alleen om het geld te doen was

ypsilon

Dat ze er uiteindelijk beter van geworden zijn, is een feit.
Is dat zo? Volgens mij hadden de Beatles het heus niet nodig.

Lijkt op: "Sterven op je 27ste is een slimme carrière-move als rockster."

(Je weet wel: Jim Morrison, Janice Joplin, Jimmy Hendrix, Kurt Cobain, ... Enfin, het steekt ook niet op een paar jaar natuurlijk - zie Jeff Buckley. Goed plan van John Lennon om neergeschoten te worden ook.)

Verborgen inhoud
Een beetje morbide, ik weet het. Maar ik heb voor al die mensen bewondering.

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Bekijk product

Vladimir Lenin

Wel dan houdt mijn onsterfelijkheids-theorie toch nog stand, bovendien hoorde ik in de zomer op de radio een interview met een voormalig artist. Wanneer je jong best zeggen ze inderdaad beter voor altijd 27 dan voor altijd 72. Maar eenmaal je over de 35 bent. Denk je meer voor altijd 72

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!