Ik zeg toch dat ik niet geloof de Paul McCartney overleden is, maar waarom, tja da's nogal moeilijk 2 van de Beatles zijn overleden John Lennon (1980) en George Harrison (2001) dus het de groep zelf vragen, waarom ze voortdurend verwijzingen geven, is volgens mij onmogelijk. Maar volgens mij wisten ze ook wel dat het succes niet eeuwig zou duren. Ik denk dat ze er een soort van sensatie probeerden van te maken. Ik bedoel, stel dat er inderdaad een verhaal naar boven komt (welk dan ook) dan betekent dit dat the Beatles weer voor weken in het nieuws komen. Een soort laatste stuiptrekking, vooraleer de groep in de geschiedenisboeken en de vergetelheid verdwijnt. Ik denk dat ze het codeerden, zodat het op een relatief lange termijn niet zou uitkomen. Ik wil maar zeggen, Jezus, Maria magdalena, en verwanten zijn vandaag ook weer helemaal terug door de Da Vinci Code van Dan Brown, als je er in slaagt er voor te zorgen dat na 2000 jaar mensen nog steeds je naam kennen, dan denk ik dat je een soort ontsteftelijkheid gecriëerd hebt.Maar WAAROM zouden de Beatles (of hun managment) de dood van Paul verborgen willen houden, maar ondertussen de ene na de andere platenhoes en teksten volproppen met hints?
Puzzels