≤≥
Deze zou je ook kunnen krijgen m.b.v. word en dan invoegen, maar oké meteen beschikbaar op dit forum is duidelijker handiger.
Moderator: R_Bena
Zou het ook mogelijk zijn om de wiskundige tekens "voor allen" (A op zijn kop) en "er is een" (gespiegelde E) toe te voegen?
In word kun je werken met unicode tekens (bereikbaar via "invoegen/symbool", het venster dat je dan krijgt kun je instellen op unicode). Dit forum kan veel unicode tekens aan. Het is dus een kwestie van kopiëren vanuit word.Hoe doe je dat?
Dat kan al: ∃ ∀
Dit kan komen omdat deze vreemde tekens niet geinstalleerd zijn of omdat je om een of andere reden een ander lettertype gebruikt om een webpagina te lezen
Bijvoorbeeld als je onder linux werkt. Dan is het niet echt handig dat mensen dit soort tekentjes gebruiken.