Ik ben ontopic, volgens mij ga je islamisering tegen door de islamitische taboes te doorbreken.
Dat gebeurd al decenia's lang en het enige effect is het vergroten van de kloof.
Ook in je prive sfeer werkt dat niet. Stel je jij bent het niet eens met je vriend en jij gaat hem onnodig pesten en treiteren omdat jij vindt dat jij gelijk heb. Dat werkt gewoon niet tenzij je genoeg heb van die vriend en het contact kwijt wil.
Een zeer nare oplossing ik hoop niet dat dit een reflectie is van jou persoon.
Voor niet-moslims is islamisering een gevaar omdat islamisering per definitie de publieke ruimte opeist en de rechten en de beleving van niet-moslims inperkt. Bijvoorbeeld door het opleggen van kledingvoorschriften, het afwijzen van contacten met niet-moslims en leden van de andere sexe, het ontwikkelen van parallelle structuren in de wijk die het contact met niet-moslims moeten beperken, enzovoort. Er ontstaat dan een situatie zoals die bestond in Andalus tussen 1100 en 1300 ongeveer, toen christenen, joden en moslims in aparte wijken woonden, om conflicten te vermijden.
Politieke partijen die geen islamitische grondslag hebben, zullen op de duur verdwijnen, zoals in Iran al gebeurd is, omdat ze immers niet islamitische genoeg zijn om toegelaten te worden.
Jullie blijven maar roepen dat de moslims in nederland uit zijn op een islamitische staat.
Nou daar gaat ie dan voor de honderste keer.
Dat bewijs hebben jullie niet!!
Pure speculatie, aannames. Als ik op dezelfde manier zou redeneren dan zijn jullie allemaal potentiele moordenaars. Want een maand gelden vond een jongetje van 11 een pistool in de bosjes dus moeten jullie wel allemaal moordenaars zijn.
Wij lezen niet dagelijks in de krant :
- Weer een extremistische islamitische groepering gevonden
- Er is geen islamitsiche partij die oproept tot een islamitisch nederland
- Er zijn geen dagelijks terroristische aanslagen
etc.....
Maw wat jullie verkongdigen blijkt dus niet de reflectie te zijn die wij via de media krijgen.
Jullie speculeren over zaken die nog niet gaande zijn en die mogelijk heel misschien in de toekomst zouden kunnen gebeuren. Ons justitieel systeem sluit geen mensen op voor dingen die ze nog niet hebben gedaan maar misschien in de toekomst zouden kunnen gaan doen. Anders zouden er meer mensen in de gevangenis wonen dan daar buiten.
En als jullie niet met die mensen spreken speculeer dan ook niet over iemands bedoelingen want dan zit je er altijd naast.
Jullie onderschatten ook zwaar de/het Nederlandse politieke en justitieele systemen. Voordat zij de zaak overkunnen nemen moeten ze eerst een meerderheid krijgen in de 2e en 1e kamer. En 1 miljoen moslims is daarvoor niet genoeg en dan ga je er al vanuit dat alle moslims kiezen voor die partij.
Ook de 2e bewering van jullie dat alle handelingen van moslims gebeuren vanuit hun religie is niet terug te vinden in de media of blijkt uit hun gedrag. ==> Dat bewijs is er niet !! <==
De enige mensen in de wereld die dat doen zijn moniken en nonnen en priesters en paters en imam's. En andere mensen houden zich gewoon bezig met hun werk en gezin.
Vanmorgen zat ik even naar het journaal te luisteren. Er was gisteren een demonstratie tegen fitna. Een imam hield een speech en hij zei: De westerse wereld geeft zichzelf het recht via vrijheids van menigsuiting om mensen te kwetsen en te beledigen (ik heb dit eerder gehoord). Maar ik begrijp dat dit soort extremistische uitingen angst teweeg brengt in de westerse wereld. Je zou er in je broek van gaan schijten.
Tot opheden is niet gebleken dat islamsering (bestaat) een gevaar is voor onze samenleving. Een groter gevaar in de samenleving is het onterecht beschuldigen van onschuldigen mensen. Dit leidt tot frustratie en uit tot eindelijk geweld.
Tot slot:
Jullie hebben het recht om mensen aan te spreken op hun wangedrag/wandaden. Maar ik vind het ook onze plicht om mensen die niets fout hebben gedaan (ook al denken jullie nog zo lelijk over ze) om die met rust te laten.