Puzzel Puzzels
woodstock
Artikelen: 0

Re: Tips voor tv-programma's

Uitzending: Een ontmoeting met Osama

Zondag 25 april, 20:55, NET3

Herhaling: 27 april, 14.00 uur

Hij staat bovenaan de lijst van meest gezochte terroristen: Osama Bin Laden. Maar wie is eigenlijk deze schuwe, fragiele man? In Tegenlicht een ontmoeting met mensen die hem persoonlijk kennen. Mensen die met hem gewerkt en geleefd hebben.

De documentaire toont een gedetaileerd profiel van ’s werelds meest mysterieuze persoon, verteld door mensen die Bin Laden persoonlijk hebben ontmoet. Vanaf zijn vroege jeugd in Saoedi Arabië, zijn strijd met de Sovjet-Unie en de gebeurtenissen die leidden tot de aanslagen van 11/9.

Zie ook: http://www.vpro.nl/info/tegenlicht/index.s...738520+17293206
Het leuke van rondzwerven is dat je nooit buiten spel kan staan.

(Charles m. Schulz, Snoopy's wijze waarheden. 1984)

ads

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Hallo1979

NU op rtl 5

waarom we niet op de maan zijn geweest!!!

snel kijken!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

stay anti

owwwww beetje laat ben ik bang....

maar straks op nederland 1. 5 september om 17.25 een programma over de snaren theorie ....
Anonymous

18 oktober op discovery channel. The girl with X-ray eyes.
BakkerBart

Vanavond bij Het klokhuis :shock: gaat het over huilen:

www.hetklokhuis.nl

Het Klokhuis volgt onderzoek wat echt om te huilen is. Wat is het verschil tussen vreugdetranen en tranen van en verdriet? Waarom en wanneer huilen we ? En huilen mannen of vrouwen meer?
Einsjtein

op discovery channel is ook een programma, myth busters.. hek vijf minuten van gezien maar het is wel intressant.. ik weet alleen niet meer wanneer het komt.. ik met me warrige hoofd.. :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet
Anonymous

bijna elke doordeweekse dag om 8.00 savonds.
Knownothing

Bij ons op de kabel doen ze toch vreemd. Tot de avond hebben we Discovery channel, maar 's avonds verandert die in "vijfTV", een zender alleen voor vrouwen bedoeld. :shock: En 's avonds verandert ook NBC in National geografic... Je kan dus de hele dag wel wat wetenschappelijke programma's bekijken, maar toch vreemd dat ze niet één zender gewoon laten doorspelen.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)
Anonymous

Bij ons op de kabel doen ze toch vreemd. Tot de avond hebben we Discovery channel, maar 's avonds verandert die in "vijfTV", een zender alleen voor vrouwen bedoeld.   :shock: En 's avonds verandert ook NBC in National geografic... Je kan dus de hele dag wel wat wetenschappelijke programma's bekijken, maar toch vreemd dat ze niet één zender gewoon laten doorspelen.

Het is ergerlijk zelfs !
K. Jansen

Op donderdag 16 december om 22.25 uur op Canvas komt er een aflevering over MS (Multiple sclerose)
Jekke

Op donderdag 16 december om 22.25 uur op Canvas komt er een aflevering over MS (Multiple sclerose)

en vanavond het derde oog over de menslijke instincten(ik kan er zelf jammer genoeg niet naar kijken want ik heb geen televisie, maar ik had het dolgraag gezien!)
bachus

Elke zondag op zdf iets over het heelal. Het is om 19.30 (en 3.50). Het is alleen in het duits.
Anonymous

http://www.pbs.org/wgbh/nova/elegant/program.html

leuke site met veel video's heel interresant voor beginners
K. Jansen

Morgen avond op BNN de IQ test!

http://www.omroep.nl/bnn/iq/

ads

Steun Sciencetalk Loesje scheurkalender - 2026

Loesje scheurkalender - 2026

Bekijk product

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

koosiqloos

gister was er op bbc 1of 2 een programma op over einstein en het zou volgende zaterdag weer komen dus even in de tv gids kijken..

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!