Sorry, nieuweling hier, eerst goed rondgekeken en wil me vervolgens wel hier en daar in een discussie mengen.
Dus zoek ik in een lopend draadje naar de button 'nieuwe reactie', er staat immers onderaan: " Je mag een reactie plaatsen".
Ik vind alleen een button 'nieuw antwoord' maar dat zoek ik niet, ik wil niet antwoorden want er is nergens een vraag gesteld, ik wil reageren op een stelling. (Lijkt muggeziften, maar bij wetenschappers mag je toch een exacte instelling en consistent woordgebruik verwachten...)
Dus klik ik op de gok maar op 'nieuw antwoord'.
Krijg ik vervolgens een venster waar ik een onderwerp moet intypen... nu weet ik zeker dat ik fout zit, want ik wil reageren op een reeds lopend onderwerp, ik wil helemaal geen nieuw onderwerp inbrengen.
Zie ik vervolgens dat boven iedere reactie een oningevuld kopje 'onderwerp' staat. Dus blijkbaar reageert/antwoordt iedereen op deze manier en zit ik wèl in het goede venster maar word ik geacht dat onderwerp leeg te laten.
Kennelijk moet het reactievenster er precies zo uitzien als bij 'nieuw onderwerp'.
Wat is de logica hierachter?
Puzzels