Moderator: R_Bena
Sorry Bart, zo diep gaat mijn kennis niet. Het enige wat ik kan aandragen is misschien het volgende: Op een gegeven moment kon ik bovenaan een pagina kiezen om mezelf standaard bij elk moment in te loggen. Die heb ik aangevinkt, en inderdaad, nu wordt ik elke keer als ik de site bezoek braaf ingelogd. Is er iets te bedenken (of fysiek, binnen de programmatuur, mogelijk) waardoor je op dezelfde wijze kunt aangeven dat je standaard, bij elk bezoek, in een bepaalde "mode" de berichten en onderwerpen kunt zien. Bij het (nu automatisch) inloggen valt me inderdaad op dat ik nu geen mogelijkheid zie om dat weer terug te verandereren naar "niet-standaard inloggen". Misschien ligt daar ook wel het probleem, dat je je instelling niet meer kunt wijzigen, omdat dat gezien de programmatuur te gecompliceerd of onmogelijk is. Nogmaals, mijn kennis hiervan gaat niet zo diep.......Als je hier een phpBB mod voor kunt vinden kunnen we het overwegen.
Sorry Bart, zo diep gaat mijn kennis niet. Het enige wat ik kan aandragen is misschien het volgende: Op een gegeven moment kon ik bovenaan een pagina kiezen om mezelf standaard bij elk moment in te loggen. Die heb ik aangevinkt, en inderdaad, nu wordt ik elke keer als ik de site bezoek braaf ingelogd. Is er iets te bedenken (of fysiek, binnen de programmatuur, mogelijk) waardoor je op dezelfde wijze kunt aangeven dat je standaard, bij elk bezoek, in een bepaalde "mode" de berichten en onderwerpen kunt zien. Bij het (nu automatisch) inloggen valt me inderdaad op dat ik nu geen mogelijkheid zie om dat weer terug te verandereren naar "niet-standaard inloggen". Misschien ligt daar ook wel het probleem, dat je je instelling niet meer kunt wijzigen, omdat dat gezien de programmatuur te gecompliceerd of onmogelijk is. Nogmaals, mijn kennis hiervan gaat niet zo diep.......