Andere jaren hielden we nog een in-forumcompetitie met de Nationale WetenschapsQuiz.
Doen we dat dit jaar weer? Of wordt dat een heidens karwei na de verhuizing naar INvision?
Hier kun je de vragen vinden:
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_795HY6
Puzzels