Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
woodstock
Artikelen: 0
Berichten: 481
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 01:23

Kerst & nieuwjaarswensen

Voor iedereen die hier regelmatig en onregelmatig komt, wens ik:

:shock: Fijne feestdagen en een wetenswaardig 2006 :?:

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Gebruikersavatar
Syd
Artikelen: 0
Berichten: 1.107
Lid geworden op: ma 08 dec 2003, 12:40

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Ik wou juist ook zo'n thread maken.

Allemaal gezellige kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Doe ook een beetje voorzichtig met vuurwerk of andere dingen die kunnen exploderen 8)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Hallo1979
Artikelen: 0
Berichten: 1.171
Lid geworden op: wo 30 jul 2003, 14:45

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

inderdaad:

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

en allemaal terugkomen ja!!!
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)
Gebruikersavatar
DVR
Artikelen: 0
Berichten: 581
Lid geworden op: do 14 aug 2003, 00:40

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Idem!
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...
Gebruikersavatar
Bro
Artikelen: 0
Berichten: 1.071
Lid geworden op: ma 13 jan 2003, 23:53

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Ook voor dit jaar:

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2005

Afbeelding

Het Beheer
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Raakt allen geen vingers kwijt bij het onsteken van je vuurwerk.....dat typt zo latig, en dat willen wij niet :shock:

Fijne kerstdagen en een leerzaam 2005 ;)
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
noortje
Artikelen: 0
Berichten: 1.210
Lid geworden op: do 11 dec 2003, 16:37

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Een heel fijn 2005 en voor de mensen die net als ik deze vakantie moeten studeren: heel veel succes!
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.
Gebruikersavatar
jaja
Artikelen: 0
Berichten: 259
Lid geworden op: za 20 nov 2004, 19:50

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Vrolijk Kerstfeest!!!

Afbeelding
Je kijkt alsof je vuur ziet branden!
Gebruikersavatar
Bart
Artikelen: 0
Berichten: 7.224
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 22:42

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Iedereen fijne feestdagen en voorzichtig met vuurwerk (en de kerstman).

Afbeelding
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
The Balor
Artikelen: 0
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 16:10

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Iedereen: de beste wensen en een gelukkig 2005!!!!!
BakkerBart
Artikelen: 0
Berichten: 142
Lid geworden op: do 02 sep 2004, 10:03

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Zo: Ik ga naar huis, en weet niet ik hier met de kerstdagen te vinden ben, maar dat zien we dan wel, vandaar dat ik nu maar ff zeg:

iedereen een fijne kerst!! ps ik heb gehoord dat het zondag misschien gaat sneeuwen 8)
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Voor iedereen " La crème de la crème "
Gebruikersavatar
Veertje
Artikelen: 0
Berichten: 6.715
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 17:43

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Fijne kerstdagen allemaal en zoals onze oosterburen zeggen: "einen guten Rutsch ins neue Jahr".

Afbeelding
Gebruikersavatar
Elmo
Artikelen: 0
Berichten: 3.437
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 13:47

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2005!

(Eindelijk eens een excuus om te 'schreeuwen' op het forum' :shock: )
Never underestimate the predictability of stupidity...

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Gebruikersavatar
Knownothing
Artikelen: 0
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 05 mei 2004, 16:09

Re: Kerst & nieuwjaarswensen

Het lijkt wel of het beheer zot geworden is!!!

...met die rare layout! :wink: Grapje, het is wel eens leuk maar na de feestdagen graag weer iets neutraler om naar te kijken :shock:

Voor alle brave mensen op en achter het wetenschapsforum en schitterend jaar en

vreten op aarde voor al diegenen die van goede wille zijn!

maar pas op voor een indigestie! EN: Ligt de roes op de loer denk aan veilig vervoer!

Afbeelding

Schreeuwen is fun!
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!