Puzzel Puzzels
BakkerBart
Artikelen: 0

Re: Tokkies

:?: Je bedoeld patty's fort?Wat was dat een triest progamma zeg.
klopt, ik heb een keer een kwartier gezien en toen vond ik de ontlastings-analyses wel weer genoeg voor de komende tijd :shock:

ontopic: stel dat de tokkies (misschien is het al zo, geen idee) een hit word en dat er een heleboel mensen naar kijken, leuk ;) om te weten is dan dat een heleboel van deze mensen stemgerechtigd zijn en dus voor een regering moeten kiezen :?: en dit misschien wel iets zegt over het niveau van de kiezers

ads

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

jaja

Dat hebben we gemerkt met Fortuyn en Wilders, zou ik zo zeggen.
Je kijkt alsof je vuur ziet branden!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gamer

Idd. Ik vind het werkelijk belachelijk dat er nog mensen zijn die op die Wilders gaan stemmen. Gaat weer het zelfde gebeuren zoals bij LPF,moet je opletten.
Syd

De Tokkies in verband brengen met verkiezingen is een combinatie waar ik niet eens aan wil denken :shock:
Cerano

als dat zou zijn zou ik verhuizen. uit ons land ik bedoel tokkies in de regering. dan kan je beter een pratende Chimpansee daar neer zetten.

Maar dat is mijn mening.

Groetjes Cerano
saskia

Ik zou zeggen dan komen jullie maar naar België maar aan de andere kant ... wij hebben hier wel ex-zangers en ex-judotrainers in de politiek zitten :shock: ... ik begin langzaam maar zeker voorstander te worden voor een minimum diploma voor politici. Je mag geen mensen behandelen als je geen artsendiploma hebt maar je mag wel een land regeren zonder politieke wetenschappen gestudeerd te hebben???

Maar dit dus effe off topic :?:

Om op de Tokkies terug te komen ... ik zou er ook niet aan moeten denken dat zo mensen een politieke loopbaan zouden opnemen ... nu ja, vermoedelijk zijn ze zelf te dom of engzichtig om er zelf aan te denken en hopelijk zijn de programma-makers slim genoeg om de gevolgen ervan in te zien mochten zij het willen voorstellen.
pkN-_-

de nederlandse tv wordt idd steeds debieler nu patty's fort de tokkies e dan als klap op de vuurpijl popstars the rivals met als hoofd jury lid bastiaan traangas die er werkelijk geen verstand van heeft.

positieve eraan is dat het moeilijk erger kan worden :shock:
jaja

Hoeveel zetels zouden de Tokkies krijgen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden? :shock: :wink:
Je kijkt alsof je vuur ziet branden!
BakkerBart

Om op de Tokkies terug te komen ... ik zou er ook niet aan moeten denken dat zo mensen een politieke loopbaan zouden opnemen ... nu ja, vermoedelijk zijn ze zelf te dom of engzichtig om er zelf aan te denken en hopelijk zijn de programma-makers slim genoeg om de gevolgen ervan in te zien mochten zij het willen voorstellen.

maar ja, je zal toch maar een politieke agenda opgezet hebben en publiciteit nodig hebben, dan maak je een partij van de tokkies en adviseer je hun over wat ze moeten doen en niet....ik zeg niet dat dit goed is, maar het zou zomaar kunnen (ik kijk nergens meer van op tegenwoordig)
Bart

maar ja, je zal toch maar een politieke agenda opgezet hebben en publiciteit nodig hebben, dan maak je een partij van de tokkies en adviseer je hun over wat ze moeten doen en niet....ik zeg niet dat dit goed is, maar het zou zomaar kunnen (ik kijk nergens meer van op tegenwoordig)

Dat wordt in de VS met Bush al gedaan.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
K. Jansen

Ge_

Waar hebben jullie het toch allemaal over? Het eerste wat ik over tokkies hoorde was hier op deze plek. Had je het me er voor gezegd, ik dacht dat het over een bende kippen zou gaan :shock: Zo zie je maar, hier kan je ook oninteressante dingen leren
pkN-_-

die singel is echt het toppunt van triestheid.

naar eigen zeggen zijn het geen aso's zit die pa bij life & cooking kan ie niet eens het fatsoen opbrengen om rechtop te gaan zitten :/
The Balor

Ze zijn het lachertje van Nederland. Veel meer dan asociaal doen kunnen ze niet. Nu verdienen ze geld, maar over een maandje of twee is Nederland wel klaar met de Tokkies.

Ik heb laatst nog een cabaretvoorstelling op tv gezien, en die man zei dit (vrij gequote): "Die terroristen hebben nog niet in Nederland aangevallen omdat het niet nodig is. Zij willen de maatschappij omver werpen met aanslagen, maar in Nederland wachten ze gewoon met in hun achterhoofd: 'Ja, over 10 jaar zijn het allemaal Tokkies.'"

Typisch geval van een 'positief toekomstbeeld, mede mogelijk gemaakt door de Tokkies'.

ads

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

Bekijk product

Anonymous

ik wil dat liedje ook maar dat lukt niet kan iemand mij zeggen hoe je daar aan kan komen

:shock:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!