Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
KristofV
Artikelen: 0

Ecosysteem great barrier reef

Ik maak een werk over de problemen met het ecosysteem van het great barrier reef en bedreigde zeedieren in en rond great barrier reef. Nu moet ik alleen nog een degelijke informatie vinden hoe we deze problemen kunnen oplossen, maar vind geen goede informatie (problemen die ik gevonden heb zijn global warming, overfishing, coral bleaching en pollution) Heeft er iemand soms enige ideën :shock:

ads

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Bekijk product

Einsjtein

Re: Ecosysteem great barrier reef

1. probeer ook eens andere zoekmachines dan google, bijv. http://www.wat-betekent.be of http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina

2. zoek ook eens in een andere taal (engels, duits, frans?)

3. gebruik andere bronnen dan het internet (boeken, interviews)

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

KristofV

Ja die punten heb ik wel gebruikt, alleen ik ken geen duits en weinig frans.

Het probleem is dat ik wel in kleine puntjes krijg hoe we dit kunnen aanpakken, maar het spijtige is dat ik hier ongeveer 8 pg's mee moet vullen. Maar toch bedankt voor het antwoord

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

Einsjtein

misschien hou ik hier ook een onderzoek over.. wanneer moet je het inleveren?? en toerisme bedreigt het great barrier reef ook.. al die mensen vertrappen heel wat plantjes.. of nemen stukken koraal mee..

voor welk vak is het eigenlijk?? biologie??

tip: uit documentaires kun je ook heel veel info halen.. probeer eens na te vragen bij national geographic, channel four of discovery channel..!!
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🦠 Biologie en medisch laboratoriumonderzoek”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!