Puzzel Puzzels
dreamz
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Kunnen we niet gewoon teamleden van andere teams aantrekken?

Wie weet zijn er andere Belgisch/Nederlandse teams aanwezig op F@H en kunnen we fussioneren?

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Bekijk product

Miels
Artikelen: 6

Ach, er is verder niets te winnen of zo. Het hebben van een eigen identiteit (en daarme teamspirit) lijkt me belangrijker. Bovendien: als iedereen op de hele wereld de krachten zou bundelen is er nog maar 1 team. Da's ook niet echt spannend :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

DePurpereWolf

Het is anders wel mooi om een benelux tintje aan onze inspanningen te geven. Hoe hoger we staan, hoe meer eer voor wetenschapsforum, maar ook voor NL (en Be)

Trouwens, vinden de belgen het niet vervelend dat we er met wetenschapsforum.nl in staan?
DePurpereWolf

Ger schreef:Pfoei, ik heb het 13e eiwit van deze installatie overleefd. Nu kan er niets meer mis gaan! :)

(bijgeloof)
Afkloppen:

Afbeelding
Ger

Volgens mij is dat geen eikenhout. Heb je iets anders in de aanbieding? :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
gast004

Ik als Belg, vind dat helemaal niet vervelend. Zo chauvinistisch ben ik niet en ik heb niets tegen Nederland :) . Het gaat tenslotte ook vooral om het goede doel.
Rov

Trouwens, vinden de belgen het niet vervelend dat we er met wetenschapsforum.nl in staan?
De wereld is toch al lang op de hoogte van wie beter is :) .

Trouwens... over enkele moment lever ik weer een eiwit in, mijn tweede van de week!
Reprisal

snel ff nieuwe vouwer melden voor de smallband hier terug uitvalt :?: [rr]

Donator Campion

Team Wetenschapsforum (48658)

Score 396 (certificate)

Donator Rank 338113 of 601905

WU 1 (certificate)
PdeJongh

Woehoe :) Weer een vouwer erbij [rr]

Mijn eiwitje p2125 is gisteravond ingenomen :?: Was ergens bij de 11000-12000 van de in totaal 20000 frames. Nu mag ik me uitleven op p3040, die maar 5000 frames heeft
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
chablis

Ik heb het ook geprobeerd en heb een aantal frames doorgelopen, maar binnen 24 uur is mijn mailserver bezweken ;0( (een Fujitsu PIII 700)

En toch stond ie maar op 75%. Kan natuurlijk nooit zeker weten of dat van het vouwen is gekomen, maar het is wel erg toevallig, hij draaide al maanden zonder problemen, nu komt hij zelfs niet meer in zijn BIOS of VGA opstartbeeld.....
Ger

Het lijkt me wel heel sterk dat dit door het vouwen komt... Folding geeft af en toe wel eens problemen, maar dat gaat dan om softwareconflicten. Het wordt ook pas opgestart nàdat Windows zelf is opgestart. Als je ingestelde maximale CPU-gebruik op75% staat, dan kan het te warm worden ook niet door Folding gekomen zijn. Het is hooguit de druppel geweest, maar in dat geval is er wel al meer mis. Voor tips over te warme processors: http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...showtopic=50165

Eerste punt, is er ook een risico verbonden aan dit alles. Verderop in dat topic hebben gaan we er nog iets verder op door, en vind je ook tips over hoe warm en processor mag worden. Testen voordat je gaat vouwen, en na het vouwen een tijdje monitoren kan geen kwaad.

Zeker een PIII, een oud model dus, kan in de loop der jaren aardig wat stof verzameld hebben. Ooit wel eens uitgezogen?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
DePurpereWolf

Je mailserver? Kan dat zijn omdat Nederlandse servers poort 25 (gebruikt voor Mailservers) hebben dichtgegooit?

http://tweakers.net/nieuws/46249/?highlight=poort+25
chablis

@Ger:

Ik zei al dat ik het nooit zeker zal weten en ik beklaag me er ook verder niet over, maar het is wel een tip voor anderen om e.e.a. goed in de gaten te houden.

De machine was brandschoon, want dat doe ik regelmatig. Het MoBo ondersteunde geen Temperatuurmeting. Verder draaide de server al tijden lang zonder een enkel probleem.

@DePurpereWolf:

De PC is echt dood, heeft dus niets met een eventuele poortblokkering te maken.

Bij het opstarten ratelt de siskdrive even alsmede de CD ROM speler, het LEDje van de HDD gaat branden en niet meer uit en op het scherm is niets te zien (komt niet uit stand by), mogelijk ligt het nog aan de Videokaart, maar ik denk het niet. Ik vermoed dat de CPU is overleden.

Ik ga wel even op zoek naar een 2e hands bakkie....
DePurpereWolf

Als je geen BIOS krijgt verdernk ik het moederbord, mischien is de batterij dood die op het moederbord zit?

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Bekijk product

joeroe

Als je geen BIOS krijgt verdernk ik het moederbord, mischien is de batterij dood die op het moederbord zit?

zolang je stekker nog in het stop contact zit maakt het niet uit of er een batterij in zit

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!