Je hebt nog een antwoord van me te goed, maar dit sluit daar als beginnetja al aardig op aan, lijkt me.Maar wie zijn die goden dan?
Dus: wat denk je zelf?
Je hebt nog een antwoord van me te goed, maar dit sluit daar als beginnetja al aardig op aan, lijkt me.Maar wie zijn die goden dan?
Dank je.Je analytische kwaliteiten zijn weer eens fantastisch, Ad.
Neem een "lolly" (je weet wel, Ad2), dan is het zo over. (Sorry, die van die lolly had je al ingetrokken. Welnu, dan is het nu misschien tijd voor het intrekken van de charlatanvraag?).Boehoehoe, je zit me weer te generaliseren!!!! Meeeewwhh jank jankJohan2 schreef: Fujaro wil daarmee weer eens, net als Cliteur en Vermeersch, Roomser zijn dan de paus
Sorry, maar volgens mij was het jouw voorstel/suggestie ("Misschien tijd voor een Autoriteit Spirituele Markten", weet je wel). Maar moet ik uit het feit dat jij mijn antwoord opvat als een pleidooi voor de inquisitie inderdaad concluderen dat jouw pleidooi voor een ASM enigermate serieus dient te worden opgevat? In dat geval ben je dus inderdaad, net als Cliteur, roomser dan de paus.Een pleidooi om de inquisitie in ere te herstellen Johan2, een hele nuttige bijdrage.Johan2 schreef:Die was er al F. en heette inquisitieFujaro schreef:Misschien tijd voor een Autoriteit Spirituele Markten.
"Gegeneraliseerde christenen die niet voor zichzelf kunnen spreken". Is dat jouw interpretatie van de discussie tot nu toe? Dat klinkt dan andermaal weer eens behoorlijk generaliserend én ad hominem, Ad2. De lolly is dus kennelijk weer terug. Hoe moet ik dit nu weer verstaan?Ja graag Johan2, weer eens wat anders dan dat gezever over gegeneraliseerde christenen die niet voor zichzelf kunnen spreken.Johan2 schreef:Even over een heel andere boeg.
Dat beginnetje zie ik er niet echt in, maar mss komt dat nog...Je hebt nog een antwoord van me te goed, maar dit sluit daar als beginnetja al aardig op aan, lijkt me.HeavenOnEarth schreef:Maar wie zijn die goden dan?
Dus: wat denk je zelf?
Dat is precies het antwoord dat ik hebben wilde, HoE, en je geeft aan aan te begrijpen waar ik heen wil, dus moet je toch ook begrijpen dat dit aansluit op de andere open staande vraag.....