Hey
Ik denk dat de meesten wel de reclame kennen van Pay&Go Generation, waar een jongen zijn huis binnenkomt en ziet dat zijn zus, moeder en zelfs vader (hete) meiden zijn.
Wel, ik heb iets ondervonden:
Deze reclame gaat over een voordeliger tarief bij Proximus, en zelfs in een opvolging van deze reclame wordt gezegd dat je met het Generation-tarief gratis kan sms-en na 16.00 en 's weekends.
Ik heb deze reclame al talloze keren gezien, zeker meer dan twintig keer, maar ik heb nooit stilgestaan bij de boodschap, namelijk het voordeliger tarief.
Pas toen een vriendin me in de klas vertelde over het generation tarief, ben ik daar naar overgeschakeld, omdat ik er de voordelen in zag; maar die voordelen heb ik nooit opgemerkt toen de reclame op tv werd uitgezonden.
Nu heb ik een vraagje
Ligt dit aan mij?
Of kan het echt zo zijn dat als een reclame, in dit geval, behoorlijk sexy is, dat onze aandacht verslapt (vooral mannen dan) en we dus niet stilstaan bij wat ze ons met die reclame ons proberen te verkopen? De boodschap kan in ons onderbewuste zitten, maar we staan er gewoon nooit bij stil, tot iemand (in mijn geval die vriendin) er ons attent op maakt..
mvg
Moustaffa
Puzzels