Het schijnt dat het nieuwe testament door de Piso-familie is geschreven om controle en macht over de mensen in stand te houden.
Klik
Moderator: Rhiannon
John Nash schreef:Het schijnt dat het nieuwe testament door de Piso-familie is geschreven om controle en macht over de mensen in stand te houden.
Klik
Was jij ook niet de persoon die lange tijd een plaatje van de twin towers met de tekst inside job als avatar gebruikte?John Nash schreef:Het schijnt dat het nieuwe testament door de Piso-familie is geschreven om controle en macht over de mensen in stand te houden.
Klik
Johan2 schreef:Was jij ook niet de persoon die lange tijd een plaatje van de twin towers met de tekst inside job als avatar gebruikte?
Nou, dan is dit fantasietje in ieder geval een stuk onschuldiger, maar daarom niet minder gestoord.
Fantaseer lekker verder, John.
Correct.Was jij ook niet de persoon die lange tijd een plaatje van de twin towers met de tekst inside job als avatar gebruikte?
Johan2 schreef:Nou, dan is dit fantasietje in ieder geval een stuk onschuldiger, maar daarom niet minder gestoord.
Fantaseer lekker verder, John.
John Nash schreef:Zelf ben ik er nog altijd van overtuigd dat de Bijbel en het Gristendom gebaseerd zijn op Astro-Theologie.
Maar ik zal maar niet het lef tonen wederom te zeggen dat Jezus symbolisch is voor de Zon.
tsja, de bijbel heeftin de afgelopen 2k jaar zoveel aanpassingen en herschrijvingen meegemaakt dat de echte tekst nagenoeg verdwenen is, denk ik. desalniettemin blijft de boodschap overeind staan, de harde kern van de bijbel dus![]()
Klopt inderdaad, afstammelingen van deze familie bouwden vervolgens de toren van Piso -a!-John Nash schreef:Het schijnt dat het nieuwe testament door de Piso-familie is geschreven om controle en macht over de mensen in stand te houden.
Klik