Ik ben Laurens, 21 jaar en zit in het laatste jaar van de opleiding Chemischa Analytische Laboratoriumtechniek (mbo). Volgend jaar Biologisch/medische laboratoriumtechniek aan de HvU.
Interesses: Vollybal/sport in het algemeen, muziek.
Mijn muziek smaak is nogal alternatief, de meeste bands in mijn platenkast zijn weinig bekend. Het genre varieert van prog-rock/metal tot aan triphop en mooie luisterliedjes. Ik ben nogal begaan met het milieu, dat zal soms wel te merken zijn in m'n posts.
Oja: lees de Donkere Toren saga van Stephen King! :shock:
okay, ik ben dus Deborah, zit momenteel in eerste kan geneeskunde in Kortrijk. Wetenschappen hebben mij altijd wel geboeid, maar van het moment dat het iets te moeilijk wordt moet je me geen vragen meer stellen hoor :wink:
Nee, globaal ken ik wel iets van wetenschappen, maar 'k heb ook nooit echt moeite gedaan om me er verder in te verdiepen. Wat me vooral aanspreekt aan dit forum, is dat het zo divers is. Soms van banale dingen (zoals waarom een desertvorkje een tandje heeft die iets dikker is :shock: ) tot echt dingen die tot in detail worden uitgediept. Net als Draco heb ik hier voor het eerst een vraag, en ben ik dit forum blijven bezoeken. Meestal wordt alles wel luchtig opgevat, en dat maakt het juist zo interessant.
Euhm, intresses, eigenlijk te veel om op te noemen. Juist jammer dat ik de meeste dingen heb moeten opgeven het moment dat ik ben beginnen studeren... Muziekgenre, 'k denk da'k nog op zoek ben naar mijn stijl. 'k Kan alles wel apprecieren, maar 'k ben eigenlijk iets te weinig met muziek bezig geweest om echt een voorkeur te hebben. Wat me momenteel vooral aanspreekt is eerder New Age, maar 'k ben ook wel te vinden voor jaren '70 en '80... En voor de rest, eigenlijk veel muziek die ik wel goed vind, maar vraag me niet welk genre het is of van wie het is... :wink:
Nu, 'k ga ier maar stoppen met over mezelf te vertellen,
Ik ben vrees ik zo'n beetje de jongste. Ik ben nu 14 en ik wordt in oktober 15. Ik heet Kevin,ik woon in Heist-Goor (een klein,landelijk gehuchtje bij het grote Heist-op-den-Berg),in de provincie Antwerpen op 3 km van Vlaams-Brabant. Ik ga naar school en zit nu in het derde jaar secundair Grieks-Latijn. Ik hou van wetenschappen,vooral biologie en mijn hobby is dierkunde. Ik lees veel over dieren,ik bestudeer ze en zo meer. Later wil ik iets met dieren gaan doen. Ik luister niet erg veel muziek,maar als al eens wat luister dan is het meestal muziek van voreger of van Liquido.
Ik ben Danny 16 jaar oud studeert ICT op MBO... Hobby´s: uitgaan...werken op de pc...en sterrenkunde/ruimtevaart ben geinterreserrd in ufologie en andere voor nu onverklaarbare dingen (wil natuurlijk niet zeggen dat ik in buitenaardse bezoekers geloof..)
soms ben ik wat dubbelzinnig of diepzinnig al lijkt het op het eerste oog onzinnig
of voor sommigen ook te diep geloof ik
ben ik Hoarstikke... irritant? amusant? interessant? arrogant? of ... ik hoor graag wat je van mn berichten vindt. Zoek, en je zult vinden.
ik oefen hard voor Sinterklaas dat doe ik al sinds SintServaas.
soms lijk ik heel erg flauw of vaag - sommige discussies hier zijn abracadabra. ieder heeft zn eigen referentiekader, zn eigen terreinen waar die goed in meekan. je hoeft toch ook nie alles (meteen) te begrijpen?
bvb een plaatje met kleuren met getallen erin moet toch kunnen in een thread "Getallen zien in kleuren"
woorden zijn niet de enige manier om te communiceren
Ik studeer algemene natuurkunde aan de kuleuven, het is een heeeeel zware richting, en ik hoop dat ik er ooit kom, maar dat valt nog af te wachten.
Het allerliefste wat ik doe is snowboarden, dat vind ik echt helemaal de max, ik ga ook nog ongeloofelijk graag naar festivals, ik lees graag, zowel fictie als non-fictie.
Ik luister zowat naar alle soorten muziek, buiten commerciële dance en trance en van die vieze toestanden. Muse hoor ik toch wel het liefst van allemaal, verder : foo fighters, red hot chili peppers, magnus, grandaddy, moby, zornik, ook wel wat techno, lounge...
Nou dan zal ik ook even wat vertellen. Ik zwerf al een tijdje rond op t forum maar heb nog niets gepost. Bij deze dus...
Mijn eigen naam is Maarten; ik studeer over ongeveer een week af in Scheikunde aan de VUA (Vrije Universiteit Amsterdam). Mijn afstudeerrichting is Analytische Chemie, specialisatie Toegepaste Spectroscopie. Vanaf 1 september ga ik aan het werk als promovendus Optische Spectroscopie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam / Erasmus MC.
Ik ben ruim 23, verhuis zeer binnenkort naar Dordrecht, ik heb twee broers en ben sinds een week trotse oom van een klein knulletje, en ik ben vrijgezel :shock:
Mijn hobbies (naast mijn interesse in chemie) zijn fotografie, ik hobby wat met computers. Ik hoop het op te kunnen brengen ook wat meer tijd aan sport te gaan besteden, en dan vooral zwemmen en squash.
Ik ben ook actief op het Chemieforum onder dezelfde nickname. Trouwens zijn er volgens mij meer mensen die beide fora aandoen (JanMeut, Takolin).
Iets over mijn opleiding, kheb de MAVO met suc6 afgerond jippie, nu zit ik op het MBO Werktuigbouwkunde, echt een superleuke opleiding, en ik ga over 1.5 jaar HBO WTB studeren, ik weet alleen nog niet waar. Iemand suggesties?
In Breda (HBO Avans hogeschool) zit WTB. Das vlakbij.
Ik ben nieuw dus kan ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben David.
Mijn beroep is bouwkundig tekenaar en mijn hobby's zijn:
webdesign, fietsen (MTB en koers) en Egypte.
Zelfstandig bijberoep: Webdesign.
Avondschool: Arabische filologie.
In heb helemaal geen superbrein, hou niet van wiskunde, was een vrij slechte leerling en heb geen diploma behaald. Maar... ik ben heel erg geïnteresseerd in wetenschap.
Mijn passie is Egypte. Ik heb een erg uitgebreide collectie boeken enz. en ben goed op de hoogte van de hedendaagse cultuur en geschiedenis van dit land. Vandaar ook mijn nickname 'anaksumatum'. Oorspronkelijk 'Anchsenamon'. Dit was de vrouw van bekende Farao 'Toutanchamon'. :wink:
Ik ben Bram en woon in Belgie, in bredene meer bepaald. das een gezellige dorpje aan de kust.
Ik doe 4e grafische wetenschappen in Gent.
Ik interesseer mij in alle soorten wetenschap, Filosofie en psychologie.
Verder ben ik irriterend bezig eenzame mensen te laten inzien dat aliens, chemtrails en regering complotten niet bestaan op verschillende forum's, Ik probeer hen het geloof van de wetenschap te leren, das een nietwerkende en moeizame bezigheid van me :shock:
Maar als ik me niet verveel ga ik uit, iets gaan drinken met vrienden en filosofeer ik een beetje voor me kamervenster.
De hoofdreden waarom ik in wetenschap geintersseerd ben geraakt is kwantum meganica. Das iets waar ik op verder wil studeren als dat mogelijk is.
Het liefste wat ik doe op de hele wereld is snowboarden.