Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Is dat zo? Ik dacht dat het programma het berekend aan de hand van de snelheid waarmee op dat moment gewerkt wordt maal de hoeveelheid resterend werk.

En goed nieuws: Hij denkt nu dat hij a.s. zondag al klaar is (nog slechts 1m6s/frame ipv drie kwartier, zal wel aan de complexiteit van het frame liggen denk ik)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Jan van de Velde

zo zou je het ook kunnen lezen: de einddatum indien 24 op 24 in het huidige tempo doorgerekend wordt..... :P

Misschien nog wel logischer dan mijn uitleg.

Mijn 98-versie geeft dat soort info niet. Wel hoeveel % al af is. En dat schiet op dit Pentium II pruttelbakje met opgevoerd werkgeheugen niet hard op. Ik heb ook zo'n ding van 3750 frames, en daar heeft hij op een ruime week 6% van bij elkaar gerekend.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

made in flanders

Ik zou over een kleine week klaar moeten zijn.

Ik zit nog maar aan 8500/20000.

Met een gemiddelde snelheid van 40 seconden per frame.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Ger

Ik hoorde trouwens van een vriend van me het verhaal dat distributed computing projecten vaak als (mede)doel hebben te zien wat jij allemaal met je computer uitspookt. Nu zal ik er gelijk bij vertellen: ik geloof er niets van. Hij heeft me echter wel enigzins aan het schrikken gebracht. Maar zoekwerk op internet heeft wat dat betreft slechts enkele "zou het niet kunnen" resultaten opgelevert. Bovendien denk ik dat anti-spyware/virus programma's zoiets al lang aangepakt zouden hebben, niet?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Cycloon

Bovendien denk ik dat anti-spyware/virus programma's zoiets al lang aangepakt zouden hebben, niet?
Idd, ook hebben hier al zo'n 500.000 mensen aan meegewerkt. Als je dan nog geen negatieve commentaren vind dan mag je het zeker vertrouwen :P

En btw, dit is een onderzoekscentrum voor ziekten e.d., geen centrum waar de FBI en de CIA samentroept :roll:
StrangeQuark

Bovendien denk ik dat anti-spyware/virus programma's zoiets al lang aangepakt zouden hebben, niet?
Idd, ook hebben hier al zo'n 500.000 mensen aan meegewerkt. Als je dan nog geen negatieve commentaren vind dan mag je het zeker vertrouwen :P

En btw, dit is een onderzoekscentrum voor ziekten e.d., geen centrum waar de FBI en de CIA samentroept :roll:
Helaas is dat geen argument (de half miljoen mensen) ik denk aan een Kazaa en zelfs een Winamp die volgt wat je precies doet op je pc. De anonymous user statistics.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Cycloon

en zelfs een Winamp die volgt wat je precies doet op je pc. De anonymous user statistics.
Wist je dat Winamp geen persoonlijke gegevens opslaat? laat staan de nummers waar je naar luistert!

Wist je ook dat de originele kazaa versie wordt herkend als spy-en adaware ? :wink:
StrangeQuark

en zelfs een Winamp die volgt wat je precies doet op je pc. De anonymous user statistics.
Wist je dat Winamp geen persoonlijke gegevens opslaat? laat staan de nummers waar je naar luistert!

Wist je ook dat de originele kazaa versie wordt herkend als spy-en adaware ? :wink:
Nee Jim dat wist ik niet, Het is geweldig, vertel daar eens wat meer over? Ik dacht altijd dat ik gevraagd werd tijdens de instalatief of ik anonymous user statistics toe wilde laten. Maar kennelijk is dat een ding van het verleden met de vernieuwde uitleg van Cycloon. :wink:
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Cycloon

Die statistics houden alleen bij naar welke soort extensies je luistert, en hoe vaak etc, ... ook bugs en dergelijke zaken kunnen zo worden doorgespeeld. Persoonlijke info zal daar nooit worden verstuurd :roll:
StrangeQuark

Die statistics houden alleen bij naar welke soort extensies je luistert, en hoe vaak etc, ... ook bugs en dergelijke zaken kunnen zo worden doorgespeeld. Persoonlijke info zal daar nooit worden verstuurd   :roll:

Ik hoorde trouwens van een vriend van me het verhaal dat distributed computing projecten vaak als (mede)doel hebben te zien wat jij allemaal met je computer uitspookt

Tja daar zat ik ook aan te denken. Mij persoonlijk maakt het allemaal niet uit. Mensen mogen alles van me weten, maakt me werkelijk geen drol uit. Het gaat me er meer om dat gegevens altijd al verzameld worden en dat 500 000 ontwetende pc gebruikers niet een argument is of een programma iets extra's doet of niet. De meeste mensen weten niet eens wat spyware is.
Cycloon

Gohja, ik bedoelde ermee dat van die 500000 mensen nog niemand iets heeft gezegd van spyware. Van die miljoenen kazaa gebruikers heb ik het anders wel al gehoord dat het vol met spyware zit :roll:
made in flanders

Ik zit eindelijk aan de helft (10000/20000)

Volgens dat programma zou ik over een kleine drie dagen klaar zijn, maak daar maar al zeker een week van.

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Mar(c)

made in flanders schreef:Ik zit eindelijk aan de helft (10000/20000)

Volgens dat programma zou ik over een kleine drie dagen klaar zijn, maak daar maar al zeker een week van.
Aan welk project# werk je eigenlijk?
made in flanders

Bedoel je het eiwit?

Dit is p2078_Protein

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Cycloon

Ik heb eentje van 400 frames, zit nu aan 227/400, tegen 1frame/8 minuten :roll:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!