Puzzel Puzzels
kombelpeter
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik ben Peter van Belkom. Geboren in 13-06-1992. Ik zit nu in 2VWO. Misschien hebben jullie me op televisie gezien, omdat ik heb mee gedaan aan de 'Achmea Kennisquiz'. Dat is een soort competitie van wetenschap. Ik was tweede geworden in de Nationale finale. Verder interesser ik me in wiskunde en ethiek.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

pultjuh

ik ga me zelf ook maar even voorstellen denk ik

ik ben paula van der aa en ik doe laborathorium techniek,

ik doe dit nu nog de medisch/biolochische richting maar ik vind de richting chemie/biochemie leuker

ik ben in alle exacte vakken behalve natuurkunde geintereseerd en ook in hoe mensen geloven en denken

zelf ben ik niet gelovig, maar van huis uit ben ik rooms katholiek

ik woon in het dorpje Rijen en zit in Nijmegen op school

ik luister het liefst methal/rock/gothic, maar nog niet zo lang waar ik zeer veel spijt van heb :wink:

in mijn vrije tijd bezoek ik interesante sites, doe spelletjes of lees een boek, voornamelijk fantasie

als sport doe ik handbal om wat in beweging te blijven

ow nou moet ik het nog even over mijn leeftijd hebben,

ik ben zeventien jaar dus ik heb nog een heel leven voor de boeg

nou als je naar dit verhaaltje nog vragen over mij hebt dan zal ik waarscheinlijk wel antwoorden :wink:
If knowledge was wisdom

And wisdom the key to innner rest

Teach me
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

tijgertje90

Mijn naam is Erin. Ik woon in België West-Vlaanderen. Ik volg Latijn-Wetenschappen in het 4e jaar. Ik ben er nog niet uit wat ik later wil gaan studeren.

Ik interesseer me vooral in natuurkunde, scheikunde en filosofie/ethiek.

Mijn hobbies zijn powerlifting, fitness en tekenen.

Van muziek hoor ik héél véél graag. M'n lievelingsgroepen/zangers zijn: James Blunt, Linkin Park, Rammstein, Zornik, Faithless, Ophidian, Iron Maiden,...
markzor

Ik zit hier al redelijk lang (niet met een account :roll: ) maar ik had een paar maanden geleden een account aangemaakt en daarmee heb ik ook al wat posts gemaakt.

Aan voorstellen was ik nog niet toegekomen dus hier gaan we dan:

Ik ben Mark, 15 jaar en ben geïntresseerd in Talen, Biologie, Geschiedenis en Filosofie.

Verder houd ik van een goede film, een goed boek of een goed spel op de PC.

Groeten,

Mark

8)
Fedde

Ik ben Fedde, 23 jaar (begin februari word ik 24, joepiedepoepie) en ik ga Donald Duck niet nadoen :roll:

Ik heb een diploma werktuigbouw en ben een techneut. Niet super-ervaren helaas en momenteel kan ik daar ook niet aan werken i.v.m. het niet hebben van een baan.

Ik hou van de praktijk: ik bekijk dingen graag practisch. Theoretische verhalen zijn leuk, maar zonder praktijk/practisch nut is het in mijn ogen niet geheel zinvol. Maar dingen hoeven niet altijd zinvol te zijn om ook leuk te zijn :roll:

Mijn hobby's:

In de garage (van m'n ouders, ik woon nog bij hen) staat m'n Eend (Citroën 2cv). Die moet even een nieuw chassis hebben, maar wegens gedoe met de RDW heb ik nog geen vervangingschassis.

Op zolder ligt een bult Lego. Ik mag graag (technische) dingen van Lego bouwen. Op dit forum ga ik proberen ik er achter te komen hoe ene zoutstrooier werkt, daarover open ik nog wel een topic.

Momenteel zit ik achter de computer (duh!). Ik hou namelijk van internetten. Op zich heb ik niet veel verstand van computers e.d., maar ik weet me aardig te redden met BBCode. Op internet ben ik lid van veel fora over bovenstaande hobby's.

Meer wete ? Mot je vrage ! :D
Uitleggen is niet mijn sterkste punt.

Als ik zeker weet dat ik gelijk heb, zeg ik dat.

Als jij kan bewijzen dat het niet klopt, zal ik dat tandenknarsend toegeven.
A.Square

Ik ben Tom, 18 jaar oud. Ik zit in 6vwo en doe het profiel N&T met keuzevak biologie (wat wil zeggen dat ik ook N&G volledig doe) en economie.

Ik ga technische wiskunde in Eindhoven studeren.

Naast wiskunde houd ik me ook graag bezig met muziek. Te weten oude (hard)rock (AC/DC, Kiss, Guns n' Roses, Queen, Iron Maiden etcetera) en wat symphonische metal (Angra, Luca Turilli, Symphony X etcetera)

Ik speel uiteraard zelf dan ook gitaar (een Gibson SG standard, voor de kenners) Ik heb ook heel lang trompet gespeeld, maar dat vind ik niet meer leuk.

Voor eenieder die zich afvraagt waar mijn naam vandaan komt: A. Square is een personage in het boek Flatland van Abbot. Een engels boek(je) dat mijn inziens verplichte kost is voor iedereen met interesse voor wiskunde.
Banana

Ik zal mij ook even voorstellen...

Mijn naam is Diana,

Ik ben 15 jaar, zit op het Roelof van Echten college in Hoogeveen (dorpje in Drenthe), daar zit ik in 3 Atheneum...

Ik speel gitaar, ik teken en schrijf veel.

Ook lees ik heel veel boeken.

mijn interresses zijn filosofie, geschiedenis, talen en kunst ook wel aardig.

Ik vind exacte wetenschappen wel interessant, maar alleen op Internet of in bladen, om een één of andere reden op school totaal niet...

Ik luister vooral rock/punk en een beetje metal...

Ik lees voornamelijk fantasyboeken, zoals Robin Hobb, Robert Jordan, Tolkien... maar ook wel thrillers, en natuurlijk heb ik de boeken van Dan Brown gelezen :roll:

Mijn account is Banana omdat mijn vrienden de neiging hebben bijnamen te verzinnen en ze mij dus dingen in de trant van banana noemen...

(Ook dingen als Bananenvlieg, banaanding en banaanbeest... :roll: )
ZonnTroLL

Interesses:

-Film: Films met Noormannen, Lord of the Rings, Films over de Middeleeuwen, The Last Samurai,...

-Muziek: Folk metal, Folk Black metal, Folk, Rock, Melodic metal, Viking metal, Medieval metal, filmmuziek,...

-Tv: Neveneffecten, South Park, Kulderzipken, Het Eiland, Team America, Buiten de zone,...

-Tekenen

-Boogschieten

-Verhaaltjes, teksten schrijven

-Mijn zelfverzonnen taal

-Liedjes maken

-...
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
Mrtn

Zal me er ook eens aan wagen..

Mijn naam is Martin, ben 22, heb MBO werktuigbouw achter de rug en ben nu eerstejaars aan de HU (Life Sciences/Chemistry: HBO). Ik denk dat ik voor moleculaire biologie ga.

In mijn vrije tijd luister ik veel muziek, jaag mijn honger naar kennis na (regelmatige bezoeker van het wetenschapsforum) en hang twee keer per week in de klimwand (Cave in Nieuwegein). Soms kom ik ertoe wat te schrijven, wat ik leuk vind om te doen (niets hoogstaands hoor). Ik zit dan ook in de commissie die verantwoordelijk is voor het verschijnen van het 'blaadje' van de studievereniging.

Verder ben ik een doorsnee student op zoek naar een kamer in Utrecht.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
Lala

(Life Sciences/Chemistry: HBO). Ik denk dat ik voor moleculaire biologie ga.
Zou ik ook doen :wink: , is echt het leukst en het stinkt niet zo als microbiologie :roll:
Ik zit dan ook in de commissie die verantwoordelijk is voor het verschijnen van het 'blaadje' van de studievereniging.  
Oow, jij schrijft in het "Musje?" wanneer komt die weer uit?

Heb je nog herkansingen?
Verder ben ik een doorsnee student op zoek naar een kamer in Utrecht.
Aangenaam, ik ook :P
Appareo decet nihil munditia?
Mrtn

Hee Lala,

yep.. MusjeCom - hij ligt er sinds afgelopen vrijdag weer. Is uiteraard ook op de site te vinden en bij de studentenwinkel ligt ook een stapel.

Dinsdag (a.s.) heb ik een her. Maargoed, die heb ik verdiend (twee weken Bali in de kerstvakantie, dus natuurlijk gekozen om niet aan leren toe te komen). Worst-case was twee weken later een her. Ik weet dat het een waardeloze instelling is, maar voor deze ene keer leek het me wel te rechtvaardigen :roll:

Geen Poli-ganger, geloof ik eh?
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
Ger

Tja, laat ik mezelf dan ook maar op dit topic gooien.

Ik ben Ger (makkelijk om mijn gebruikersnaam te onthouden :roll: ). ik ben een jongeman van 22 jaar, laatstejaars (hoop ik) student HTS Milieugerichte Materiaaltechnologie in Tilburg. Daar zit ik op kamers. Ik kom nog regelmatig bij mijn ouders in Tiel, waar ik opgegroeid ben en tot voor kort nog in een cafetaria werkte.

Een hobby van me is zwaarden verzamelen. Ik heb er helaas nog maar 1 en 1 dolk (arme student he, bekend gegeven hier) maar ik hoop dat als ik ben afgestudeerd een baan zal vinden die mij toestaat mijn verzameling uit te breiden. Ik hoop dat ik binnenkort ook kans heb om me in kendo (simpel gezegd oosterse zwaardkunst) te bekwamen. Dit zal makkelijker gaan nu ik meer op 1 plaats bevind ipv tussen Tilburg, Tiel en regio Amsterdam heen en weer te struinen. Sinds kort heb ik een website opgericht (www.swordfactsbenelux.nl) die veel informatie zal gaan bevatten over zwaarden, martial arts en aanverwante zaken. Het bijbehorende forum is ook online.

Mijn muzieksmaak is heel divers. Ik houd zowel van rock, rap, dance en Nederlandstalige meezingers. Erg afhankelijk van mijn stemming. Ik houd echter totaal niet van het pure productiewerk van zangers als 50 cent en van die Idols-fabriekjes.

Dat was het denk ik wel, of moet ik nog meer vertellen?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Marianne13

Ik werk op een bacteriologisch laboratorium als analiste. Ik heb een kat, een hamster, vier dwergpapegaaitjes en ook nog wat vissen ik de vijver. Mijn hobby's zijn lezen en de PS 2.
made in flanders

ik dacht dat ik al eens in deze topic iets had gezet, blijkbaar niet, bij deze:

ik ben Jasper Dumon, ik woon in een boerendorpje (kerkhove). Dat ik uit vlaanderen kom wisten jullie waarschijnlijk al. :wink:

Qua hobby's heb ik op pc spelen, lezen, schrijven, filosoferen en filmpjes maken (maar ivm die filmpjes wisten jullie waarschijnlijk ook al)

Ik zit nu in 6MTWE (moderne talen wetenschappen) En ik heb nog geen flauw idee van wat ik volgend jaar ga doen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Ger

FF voor de duidelijkheid (ik ben nu eenmaal niet gebouwd in Vlaanderen): MTWE is universitair niveau?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!