Hey, Fermat,Gast schreef: ↑do 26 mar 2026, 12:05 @Beheerders en moderators,
“Alle door mij geplaatste artikelen en berichten op LinkedIn zijn auteursrechtelijk beschermd. Het is niet toegestaan om mijn content geheel of gedeeltelijk over te nemen, te kopiëren of te publiceren op welk ander platform dan ook zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.”
Opmerking moderator
Opmerking moderator
Nader onderzoek lijkt dat ook te bevestigen, dat het niet van hem zelf is, maar maakt niet uit,Professor Puntje schreef: ↑do 26 mar 2026, 17:15 Daarom acht ik het ook zeer waarschijnlijk dat Fermat1637 dat artikel niet eens zelf geschreven heeft. Het zal niet de eerste keer zijn dat hij de zaak op die manier in de maling neemt.
Voor mij blijft de teks problematisch omdat het gewoon wat tekst is met vage definities. Neem nu de term "Functionele systeem-equivalentie", wat wordt hiermee bedoeld. Je zou kunnen zeggen dat twee verschillende systemen equivalent zijn als ze bij een zelfde input een zelfde output leveren ondanks dat de systemen zelf heel anders zijn opgebouwd. Ik denk hier bijvoorbeeld aan een elektronische rekenmachine en een oude mechanische rekenmachine. Dit moet echter vertaald worden in een wiskundige definitie.WillemB schreef: ↑do 26 mar 2026, 17:25Nader onderzoek lijkt dat ook te bevestigen, dat het niet van hem zelf is, maar maakt niet uit,Professor Puntje schreef: ↑do 26 mar 2026, 17:15 Daarom acht ik het ook zeer waarschijnlijk dat Fermat1637 dat artikel niet eens zelf geschreven heeft. Het zal niet de eerste keer zijn dat hij de zaak op die manier in de maling neemt.
dit maakt nu wel duidelijk waarom Fermatxx geen sluitend bewijs kan leveren, als je dit soort creatieve methodes volgt.
@Vijv, wat vind jij van dit antwoord van AI, zie jij ook overeenkomsten ?