als je goed kijkt dan zie je dat ik dit topic zelf heb gestart.Professor Puntje schreef: ↑za 21 feb 2026, 10:01 Ik adviseer je om topics die je niet interesseren gewoon links te laten liggen, dat is voor iedereen prettiger.
Moderator: physicalattraction
als je goed kijkt dan zie je dat ik dit topic zelf heb gestart.Professor Puntje schreef: ↑za 21 feb 2026, 10:01 Ik adviseer je om topics die je niet interesseren gewoon links te laten liggen, dat is voor iedereen prettiger.
Nog erger - een topic starten over iets waar je niet werkelijk in geïnteresseerd bent, en ook geen moeite voor wil doen om je er terdege in te verdiepen.HansH schreef: ↑za 21 feb 2026, 10:17als je goed kijkt dan zie je dat ik dit topic zelf heb gestart.Professor Puntje schreef: ↑za 21 feb 2026, 10:01 Ik adviseer je om topics die je niet interesseren gewoon links te laten liggen, dat is voor iedereen prettiger.
Dat zijn jouw woorden. ik weet er nu volgens mij voldoende over.Professor Puntje schreef: ↑za 21 feb 2026, 10:27 een topic starten over iets waar je niet werkelijk in geïnteresseerd bent, en ook geen moeite voor wil doen om je er terdege in te verdiepen.
Jouw bericht triggerde mij wel om dit bericht te posten: