Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
spikeminoda
Artikelen: 0

Hoe werkt ADR, NU, PGS 15 en SDS? (opslaan uranium en plutonium)

Halloo, ik moet samen met mijn groepje voor een veiligheidsopdracht van school een magazijn ontwerpen waar 25 verschillende stoffen worden opgeslagen. Twee van die stoffen zijn 5 gram pure uranium en plutonium :shock:, heeft iemand tips of andere toevoegingen van hoe ik deze stoffen kan opslaan in het magazijn?
En hoe werkt dat ADR, NU nummer, PGS 15 en SDS? Waarschijnlijk zijn er nog veel meer, maar het zijn allemaal aparte lijsten waar je allemaal rekening mee moet houden :o .. heeft iemand hier tips voor of handige websites?
Vriendelijk dank!

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!