OK - wat zei ik! We zijn alweer terug bij af. Laten we de gebedsmolen maar weer in werking stellen:Gast schreef: ↑za 14 feb 2026, 12:42 Niemand hier is in staat een hiaat of een fout in mijn redenatie te vinden.
Wat is je antwoord op vijv's vraag?
OK - wat zei ik! We zijn alweer terug bij af. Laten we de gebedsmolen maar weer in werking stellen:Gast schreef: ↑za 14 feb 2026, 12:42 Niemand hier is in staat een hiaat of een fout in mijn redenatie te vinden.