Puzzel Puzzels
Squawk
Artikelen: 0

Re: Super Relativiteit

Regor, we praten volkomen langs elkaar heen. De vragen die je stelt geven aan dat je nog steeds denkt / wil denken in termen van tijd, ruimte en energie.

Bijvoorbeeld punt 1: Nee, natuurlijk heeft men mijn theorie niet nodig om de seconde te definieren als een aantal trillingen van een cesiumatoom. Dat is namelijk een bestaande definitie en die gebruik ik dan ook om hem te koppelen aan mijn theorie.
De overige vragen idemdito: Ik heb gevraagd om te denken zonder ruimte, tijd en energie. Het is moeilijk, alle begrip als het niet lukt.

Zullen we ons erbij neerleggen dat we langs elkaar heen praten?

ads

Steun Sciencetalk TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - envelop

bol cadeaukaart - envelop

Bekijk product

Regor
Artikelen: 0

Re: Super Relativiteit

@Squawk,

Ja hoor, het is helaas ook maar het enige waarmee ik akkoord ben met U ...... dat wij naast elkaar praten.

Ik vind het behoorlijk erg voor U dat ik uw theorie helemaal niet kan onderschrijven.
Mijn vragen waren / zijn eigenlijk maar bedoeld om U te proberen te laten inzien dat uw theorie niet klopt.

Het is namelijk zo dat van zodra men over "iets" spreekt dat "bestaat", wat dan ook .......zelfs een quantum - configuratie ..... een ruimte en een tijd of een ruimte-tijd absoluut noodzakelijk is / zijn....... een absolute voorwaarde!
Het is niet enkel zeer moeilijk om pre-geometrisch zonder "ruimte - tijd" te denken of er iets bij voor te stellen ...... het is ook gewoon existentieel onmogelijk.
Bijgevolg is uw theorie gewoon "ONMOGELIJK".
Tenzij ik dusdanig ondeskundig ben dat U met mijn mening helemaal geen rekening hoeft te houden.
Neem gerust deze houding aan als U zich daar beter mee / in voelt.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!