Ik heb dit topic maar even bewust aangemaakt op kerst avond en onder
Thermodynamica en Stromingsleer omdat het op dit moment vooral een thermisch probleem is voor daklozen om de winter door te komen.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat wij hier in zo'n technisch hoog ontwikkeld land daklozen hebben die rond de kerst als het 0 graden is ineens naar binnen mogen, maar als het boven 0 komt weer buiten moeten slapen in de kou. We verdienen hier in Nederland miljarden maar zijn niet in staat om die paar 1000 mensen een warme omgeving te geven. Dat is in mijn ogen toch niet echt het beschaafde land waar velen van ons denken in te leven.
Mat al die supertechnologie waar we bv Tiny houses mee maken zouden we best wat creatiever mogen zijn. Dan heb je voor een paar 1000 euro voor alle mensen een dak boven hun hoofd.
Daar moet toch iets simpels voor te bedenken zijn?
Puzzels