Goede argumenten bevatten niet noodzakelijk formules maar het helpt wel.
"Het is nu eenmaal zo" geldt niet als een afdoende argument.
Goede argumenten bevatten niet noodzakelijk formules maar het helpt wel.
Een controleerbare waarneming zou zeker geldig zijn. Maar die heb je niet gedaan. Je hebt namelijk nooit het maximale vermogen gemeten, noch het vermogen van de motor bij topsnelheid.
toevallig heb ik heel wat psychologische kennis opgedaan de laatste jaren om de kunnen zien dat jij hier blijkbaar worstelt met theorie en praktijk ( overigens jaren van een leven wat toch al een stuk langer heeft geduurd dan je waarschijnlijk in gedachten had) dus inderdaad: onderschat nooit de ander. ook mooi dat je de formules kent. Dus dan zou je ze ook correct moeten kunnen toepassen en de juiste conclusies trekken. Zelf ben ik overigens zowel praktisch al theoretisch ik gebruik niet alleen formules, maar bouw ook de apparaten soms waar die formules inzitten om te zien hoe ze in de praktijk werken. zie bv dit topic: zie bv dit topic: viewtopic.php?p=1259327#p1259327Regor schreef: ↑zo 04 mei 2025, 11:06
1. Ik schreef enkel dat "discuteren" en "van gedachten wisselen " ""n nandere connotatie hebben, meer niet.
Tenzij je dat niet begrijpt!
2. Je zou beter kijken in de reacties wie begon over ..... "een toestand met de wielen van de grond", niet ik hoor, maar IHS
Zit dan niet te zeveren dat dat geen praktische toestand is.
Alsof niet iedereen dat weet !
(Wees niet te "belerend" ( ga snel gaan zien via Google wat het betekend, dan weet U het ook) want ik ben daar allergisch voor.
Onderschat nooit een ander.
3. Jou aangehaalde formules ken ik ook hoor, al van voor U geboren bent.
Ik schrijf niet als moderator maar als gewone gebruiker.Regor schreef: ↑zo 04 mei 2025, 19:33 Aan Xilvo,
Als ik jou reacties zie / lees ..... wordt ik inspiratieloos, soms moedeloos en soms radeloos.
Ik kan niets schrijven waar U het mee eens bent, er schort altijd iets aan.
U heeft volgens mij niet de skills van een moderator, maar van een criticus.
U voelt mij wellicht als een luis in uw pels.