Puzzel Puzzels
WrongGuesss
Artikelen: 0

Optimalisatie probleem

Beste leden,

Momenteel ben ik bezig met een Development project t.b.v mijn Master opleiding en ik ga me binnen dit project foucussen op optimalisatie problemen als functie van randvoorwaarde. Dus voor de kenners; optimization modeling and constraints.

Ik heb het e.e.a op mijn eigen manier uitgeschreven. Dit breisel verhoud zich eigenlijk met de aard van het probleem. Graag wil ik nagaan of dit het probleem goed communiceert, of de algebraïsche uitdrukkingen goed geformuleerd zijn en of jullie nog suggesties hebben.

Het is de bedoeling dat dit geschrift het probleem van mijn development project goed omschrijft en dat dit fundamenteel gebruikt zal worden om dit verder te programmeren met behulp van Python; maar dat even ter zijde. Het gaat voornamelijk om of alles wiskundig klopt.

Afbeelding

Graag jullie vragen en hulp!

Groeten

ads

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Overige”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!