U begrijpt niets van Collatz!Professor Puntje schreef: ↑di 25 mar 2025, 21:48 Goed dat het Collatz-topic inmiddels op Theorie-ontwikkeling staat.
U begrijpt niets van Collatz!Professor Puntje schreef: ↑di 25 mar 2025, 21:48 Goed dat het Collatz-topic inmiddels op Theorie-ontwikkeling staat.
Ik heb een keihard formeel bewijs geleverd, geef daar commentaar op!Professor Puntje schreef: ↑di 25 mar 2025, 22:03 De kunst is om niets te claimen dat je niet waar kunt maken. Dat scheelt een boel ellende.
Zo zal het forum voortaan gepromoot worden:een praatbarak voor eenzame zielen?
Heb je al wiskundigen benaderd die je manuscript van commentaar willen voorzien?Gast schreef: ↑di 25 mar 2025, 15:42 Ik wil hier graag op reageren.
Uw gedachten zijn verkeerd, ik probeer niemand te manipuleren, ik heb een prachtig bewijs van Collatz gegeven.
Hieruit blijkt dat u geen wiskundige bent.flappelap schreef: ↑di 25 mar 2025, 22:17Heb je al wiskundigen benaderd die je manuscript van commentaar willen voorzien?Gast schreef: ↑di 25 mar 2025, 15:42 Ik wil hier graag op reageren.
Uw gedachten zijn verkeerd, ik probeer niemand te manipuleren, ik heb een prachtig bewijs van Collatz gegeven.
Als het bewijs zo prachtig is, dan zullen wiskundigen dat toch beamen, lijkt me.
Je bent niet goed bij je hoofd. Hij weet 100 keer zoveel van wiskunde als jij!Gast schreef: ↑di 25 mar 2025, 22:18Hieruit blijkt dat u geen wiskundige bent.flappelap schreef: ↑di 25 mar 2025, 22:17Heb je al wiskundigen benaderd die je manuscript van commentaar willen voorzien?Gast schreef: ↑di 25 mar 2025, 15:42 Ik wil hier graag op reageren.
Als het bewijs zo prachtig is, dan zullen wiskundigen dat toch beamen, lijkt me.
Opmerking moderator