Dat is dan het gevolg van Fermat die niet komt met antwoorden die gevraagd worden. maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is voor anderen die veel energie in het topic stoppen en daarmee dus ook mogen verwachten dat de topic starter daar serieus mee omgaat en probeert aan te leveren wat er nog tekort is.
zeker, maar laten weten welke verwachting er is kan hopelijk wel het kwartje laten vallen bij degene die het betreft. (dus hopelijk leest die mee) En zo niet dan trekt ieder voor zichzelf daar de conclusies uit hoe persoonlijk daarmee verder. in dit geval resulterend in wegzakken uit de top 10.
Motiveer jij altijd mensen zo om in jouw ideeën te duiken?Gast schreef: ↑di 25 mar 2025, 13:40 Aan allen die in deze Topic een keer gereageerd hebben.
U vertelt elkaar alleen maar zaken die niets waard zijn.
Ik daag u uit om het formele bewijs van de “afdalende verzamelingen” tegen te spreken.
Ik daag u uit om antwoord te geven op de laatste vraag, “waarom kan een weggelegd origineel niet via dit beeld naar nul gaan terwijl en een groter origineel wel via dit beeld naar nul gaat.”?
U bent niet meer in staat origineel te denken, denk daar maar eens over na.
Opmerking moderator
Dat geloof ik ook niet, en als dat het geval zou zijn geweest dan is in elk geval niemand met succes gemanipuleerd.ik probeer niemand te manipuleren
Maar niet hier, en het is al eerder gezegd dat er hier niet weer over de Collatz structuur gaat worden gesproken.Ik hoop op een vruchtbare discussie!
Ondertussen staat dit topic dat naar mijn inziens nog weinig met wiskunde te maken heeft, nog steeds bij wiskunde.
Klopt, maar blijkbaar hadden nog twee anderen de behoefte om nog eens op die topic te reageren. Maar we komen nu inderdaad zo'n beetje op het punt om de topic te gaan sluiten.Er zijn inmiddels voldoende pogingen geweest van verschillende mensen om constructief te achterhalen wat het bewijs juist inhoud.
Die is er niet of nauwelijks (meer) voor bijna alle forums. Je kunt zoeken naar een usp voor forums tot je een ons weegt, maar het grote publiek en google hebben allang besloten de meeste forums links te laten liggen. Je kunt niet roeien tegen de stroom in (tenzij je er plezier aan hebt om geld over de balk te smijten), en het succes van een forum heeft nauwelijks te maken met het moderatiebeleid. Sommigen zullen het daar niet mee eens zijn, maar externe factoren dicteren.wat hun unique selling proposition