Puzzel Puzzels
HansH
Artikelen: 0

Re: Aardlek-schakelaar

curious_CF schreef: di 07 mei 2024, 08:26 Advies , laat eens een elektromonteur er naar kijken.
Dat lijkt me een goed advies, maar wel weer een kostbare. ik weet niet wat jouw eigen kundigheid is en of je er zelf genoeg verstand van hebt om het zelf na te lopen met de oplossingen die hier al aangedragen zijn?

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

Pa Pinkelman

Sorry ik heb wel wat teweeg gebracht. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost (of verborgen). Drie weken geen problemen en op onverklaarbare wijze doet sinds vandaag doet mijn internet het nu via WIFI en heb ik geen kabel meer nodig tussen PC en Router.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

HansH

Pa Pinkelman schreef: wo 08 mei 2024, 22:01 Sorry ik heb wel wat teweeg gebracht. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost (of verborgen). Drie weken geen problemen en op onverklaarbare wijze doet sinds vandaag doet mijn internet het nu via WIFI en heb ik geen kabel meer nodig tussen PC en Router.
bedoel je dan dat het vervangen van de kabel door wifi het aardlek probleem heeft opgelost? dat is dus juist verdacht want betekent dat dan nu je PC onder spanning staat als dat waar is. De aardlek gaat dan via je lichaam lopen ipv via de aarde van de netwerk kabel.
Pa Pinkelman

Dat is niet juist. De aardlekschakelaar is al 3 weken niet afgegaan. De kabel heb ik pas gisteren verwijderd. De knop van mijn PC is van plastic. Dus het aanraken daarvan kan geen probleem zijn.
Xilvo

Pa Pinkelman schreef: do 09 mei 2024, 21:08 Dat is niet juist. De aardlekschakelaar is al 3 weken niet afgegaan. De kabel heb ik pas gisteren verwijderd. De knop van mijn PC is van plastic. Dus het aanraken daarvan kan geen probleem zijn.
Heb je verder nog iets veranderd? Andere apparatuur aan- of afgesloten, stekkers omgedraaid?

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Pa Pinkelman

Helemaal niets.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🏗️ Praktische en overige technische wetenschappen”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!