Goedemorgen! In allerlei facebookgroepen echoot de roddel dat de test helemaal niet betrouwbaar is. Ik heb er geen verstand van, zij ongetwijfeld ook niet, maar ik denk: ook met een bot mes kun je snijden. Als het percentage positieven parallel oploopt met het het aantal ziekenhuisopnames, zal het toch wel een bruikbaar instrument zijn.
Heeft iemand hier er verstand van?
Veel dank.
Puzzels