Puzzel Puzzels
Jan van de Velde
Artikelen: 0

Re: [email protected]

Bart schreef
Jan van de Velde schreef:  
En ik kreeg gisteren een mailtje aan de webmaster[at]wetenschapsforum.nl terug van de postmaster als onbezorgbaar.... het spookt...

Dat adres bestaat niet. Het is beheer[at]wetenschapsforum.nl

Wel Bart, ik kreeg de volgende foutmelding toen mijn post bleef stuiteren:(heb ik van het scherm gekopieerd om adres en foutnummer niet te vergeten)
Please contact the server administrator, webmaster[at]wetenschapsforum.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.  

More information about this error may be available in the server error log.  

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.  

--------------------------------------------------------------------------------  

Apache/1.3.33 Server at sciencetalk.nl/forum Port 80

en toen ik die kopie van die foutmelding naar Veertje stuurde, de enige moderator die op dat moment on-line was, kreeg ik dit antwoord:

Zo te zien heb je het misschien opgelost. Mocht je verder nog problemen ondervinden stuur die dan het genoemde E-mail adres van webmaster.  

Hartelijke groet, Veertje
(underline van mij)

Dus, of Veertje had even een black-out, of Veertje zit ook in het complot (hihi, ik vind dit wel leuk worden......)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Bekijk product

Cycloon

Het is zeker een moderator complot :P (zonder dat de beheerders er van af weten :D , sorry hé Miels :roll: )
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Bart

Jan,

het email adres van de foutmelding zelf staat in een apache configuratie file en daar kunnen wij voor zover ik weet niet zomaar bij. Hier kan trouwens omheen worden gewerkt door een htaccess bestand aan te maken. Misschien dat we dat nog even moeten doen.

PS: ik kreeg de foutmelding zonet ook omdat ik "punt htaccess" had geschreven en dat vond apache kennelijk niet leuk. Weet jij dus nog wat je bericht exact was?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
StrangeQuark

Is het misschien slim om ook even al die email adressen uit dit onderwerp te halen, gezien het feit dat het wel duidelijk is wat er aan de hand was, en dat er nu actief botjes al deze email adressen op aan het slaan zijn voor spam doeleinden, en dat we binnenkort weer nieuwe adressen moeten gaan verzinnen?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Miels
Artikelen: 6

Is het misschien slim om ook even al die email adressen uit dit onderwerp te halen, gezien het feit dat het wel duidelijk is wat er aan de hand was, en dat er nu actief botjes al deze email adressen op aan het slaan zijn voor spam doeleinden, en dat we binnenkort weer nieuwe adressen moeten gaan verzinnen?
Ja, dat is zeker een goed idee. Bovendien is het gebruik van emailadressen in posts niet toegestaan volgens onze regels :roll:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Cycloon

Dit had ik al eerder aangehaald :roll:
Jan van de Velde

Sorry, ik dacht eerlijk gezegd niet dat die e-mailadresregel tegen bovengenoemd gebruik bedoeld zou kunnen zijn.

Bart, ik heb mijn oorspronkelijke bericht nog niet teruggevonden, en mijn berichtenboxen had ik al opgeschoond. We moeten het maar een proberen met een persoonlijk bericht aan Freekie8, misschien staat het nog in zijn inbox. Ik weet niet meer zeker dat het exacte kopie was, maar ik meen van wel. Maar ik heb voorlopig even geen tijd meer.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Bro

We zijn hier met het beheer bezig met een reorganisatie van de email adressen. Maar blijkbaar gaat er toch het een en ander mis. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste oplossing is. Ik heb registratie in ieder gaval weer teruggezet naar beheer.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!