Is het te begrijpen waardoor de natuur geen positieve en neutrale elektronen vertoont?
Let wel: ik heb het NIET over antimaterie, dus geen positronen.
Moderator: physicalattraction
efdee schreef: Is het te begrijpen waardoor de natuur geen positieve en neutrale elektronen vertoont?
Let wel: ik heb het NIET over antimaterie, dus geen positronen.
jkien schreef:
Ik denk dat er geen principieel bezwaar is tegen een paar extra leptonfamilieleden. In onze hoek van het heelal komen ze niet voor, maar ergens anders misschien wel.
Even een snelle berekening gedaan, en je kan gerust de 'triljoenen' vervangen door triljoen triljoen (long scale notatie) of in het Engels trillion trillion trillion(short scale)Bladerunner schreef:hier op de Aarde detecteren we er een handvol per jaar van de 'triljoenen' die ons ongehinderd passeren) want het vertoond praktisch geen interactie met andere deeltjes.
TS beweert in zijn orionhypothese, dat antimaterie een illusie is. Zie paragraaf 2.14.Bladerunner schreef: Wat de TS zegt is dan ook tegenstrijdig. Hij heeft het over een positief elektron maar hij zegt tevens dat hij niet het positron bedoeld terwijl een positief elektron een positron is.
Benm schreef:Even afgezien daarvan, wat moet ik me voorstellen bij een 'positief geladen electron' dan geen positron is? Het enige verschil tussen electron en positron is toch de lading?
Mee eens. Omdat ik beweer dat antimaterie in de orionhypothese niet bestaat, vervalt leptonbehoud.jkien schreef:
Een positief elektron kan niet annihileren met een negatief elektron. Samen kunnen ze een neutraal atoom vormen.