Bedankt! Ik ben werken in eits dat kunt de wereld veranderen!!!
En heb nodig uw hulp!!
Hoe zou het mogelijk zijn de bijbelse wonder van spreken in tongen?
Na van één jaar van onderzoek ik ben ontdekt hoe zou het mogelijk zjin de bijbelse wonder beschreven
in het boek van de bijbel over spreken in tongen.
Ik begon met het idee van vinden een manier voor spreek alle de talen in Europa in een klein
ruimte van tijd en ik ben klaar bevinding een manier voor uitleggen hoe zou het mogelijk zijn
dit wonder.
Ik geen hebben religieuze intentie noch ik niet dispuut de religieuze overtuigingen van niemand.
Ik alleen trachten van gevonden de snelste methode voor leren ander tongen in klein tijd.
De korste tijd van de wereld!!
En je kunt deelnemen voor gratis.
Maar Hoe?
Wel, indien je ben lectuur dit tekst en begrijpen u is doen iets dat niet is mogelijk omdat
ik weet niet spreken in het Nederlands.
Omdat... Hoe ik kan spreken in Nederlands indien ik weet niet het Nederlands?
Wel... is eenvoudig: ik niet spreek in Nederlands!!
Ik spreek in Spaanse en Engels maar ik zet dezelfde woorden in dezelfde positie dat in mijn moedertaal
de Spaanse taal.
Dit is verwant met de posities van de woorden.
Indien u respecteren de posities van de woorden hebben in je eigen taal en de exacte zelfde posities
zijn beschikbaar in de ander talen, je kunt begrijpen de dingen dat de ander mensen zeggen alleen
omdat je begrijpen de belangrijkste idee dat de mensen zeggen.
Zijn er drie posities voor de woorden in de zinnen.
Een is de subject van de zin, ander is het werkwoord en de ander is het object.
En dit drie posities alleen hebben zes mogelijke combinaties in alle de talen var de wereld:
S W O
S O W
W O S
W S O
O S W
O W S
En de taal dat hebben meer combinaties is de taal dat kan begrijpen meer talen in de wereld dat
ieder ander taal.
Ik weet niet hoe veel combinaties hebben de Nederlands maar de Spaanse hebben de zes combinaties
daarom dit taal hebben virtuele verstaanbaarheid met ieder ander talen van de Wereld.
Dit betekent dat u kan begrijpen ander talen makkelijker indien je Spaanse spreekt alleen omdat u kan
gebruiken uw verbeelding voor geïdentificeerd de combinaties dat de andere taal hebben en gebruiken
dit combinaties voor spreek dit taal meer snel zonder leren alle de grammatica van de ander
taal.
Maar de Spaanse is een van de meer moeilijk talen in de wereld, als de Nederlands, als de Duitse.
Om deze reden is makkelijker voor een persoon dat spreek Spaanse of Nederlands leren andere complexe
taal, dat is voor een persoon dat spreke een taal hoe de Engels dat is meer eenvoudig met minder
complexe structuren.
Maar, een probleem bestaat: niet is eenvoudig leren hoe beheren de complexe taalpatronen in een
klein ruimte van tijd (seconden).
Daarom ik heb nodig uw hulp voor verandering de cursus van de menselijke geschiedenis voor altijd!!
Ik heb nodig dat je me vertellen hoeveel fouten ik maken in dit tekst.
Niet het aantal... alleen indien zijn veel of weinig.
Of indien iets niet klinken goed.
Is alle.
Dat is wat ik nodig heb voor maak mijn theorie beter voor hulp de mensen rond de wereld!
Erg Bedankt voor uw hulp!!
Dit is de eerste tijd in mijn leven dat ik schrijf in het Nederlands!!
Een Groet uit Argentina!!
Puzzels