Hoe weten we dat ze goedbetaald worden? En over wie hebben we het?
Welke thread? Laat ons meegenietenHansH schreef: ↑wo 18 feb 2026, 19:59 we doen hier net of het forum al stopt morgen. is die beslissing al genomen dan? Zelf ben ik van mening dat het op dit forum een stuk beter communiceren is dan bv op het physics forum. daar ben ik gisteren al na een uur weer in aanvaring gekomen met de manier van aanpak daar, dus ga daar mijn positieve energie niet naar toe laten weglekken.
Mooi. Met uw bijdrage kunnen we de ellende van de teloorgang van dit forum wegdrinken met een kratje schultenbrau.Professor Puntje schreef: ↑wo 18 feb 2026, 20:21 Ik heb net even gekeken bij doneren, maar wat is de optie "kaart"? Ik gebruik zelf nog ouderwetse giro-overschrijvingen waarvoor ik in elk geval een IBAN van sciencetalk nodig heb.
De gegevens zijn via PB gestuurd. Dank voor je bijdrage PP!Professor Puntje schreef: ↑wo 18 feb 2026, 20:38 Dat werkt niet, ik heb geen "kaart" zoals daar afgebeeld. Ik gebruik Europese Overschrijvingskaarten die met de post verstuurd moeten worden. Aan internetbankieren doe ik niet.
Ik kan mij hierbij volledig aansluiten.wnvl1 schreef: ↑wo 18 feb 2026, 11:03 Een forum blijft voor mij relevant om op nieuwe topics en ideeën te komen. Maar ik pleit er wel voor om het te gebruiken samen met AI. Het kan niet de bedoeling zijn om AI uit te sluiten, dat is de vooruitgang tegenhouden. Het topic over de snelheid van het licht die heen en terug niet dezelfde is, zou bvb wel een AI boost kunnen gebruiken.
ook mee eens: AI als gereedschap gebruiken is prima, maar het gereedschap zelf alles laten doen gaat toch een keer fout als het gereedchap niet echt kan denken zoals een mens denkt.vijv schreef: ↑do 19 feb 2026, 08:02Ik kan mij hierbij volledig aansluiten.wnvl1 schreef: ↑wo 18 feb 2026, 11:03 Een forum blijft voor mij relevant om op nieuwe topics en ideeën te komen. Maar ik pleit er wel voor om het te gebruiken samen met AI. Het kan niet de bedoeling zijn om AI uit te sluiten, dat is de vooruitgang tegenhouden. Het topic over de snelheid van het licht die heen en terug niet dezelfde is, zou bvb wel een AI boost kunnen gebruiken.