Puzzel Puzzels
bachus
Artikelen: 0

radioastronomie

Heeft er hier iemand kennis/ervaring met radioastronomie? De lokale sterrenwacht wil de werkgroep hiervan weer nieuw leven inblazen en ik wil een beetje kennis hiervan hebben voor ik er misschien aan meedoe. Zijn er cursussen of iets online wat als begin hiervoor kan dienen. Ik weet niet precies wat ik kan verwachten hiervan dus een absoluut begin is al voldoende.

Bij voorbaat dank

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

K. Jansen

Re: radioastronomie

Urania heeft een werkgroep radioastronomie zie: http://www.urania.be/werkgroepen/radioastr...nomie/index.php

Op yahoo heb je ook een groep radioastronmie

http://groups.yahoo.com/group/werkgroeprad...adioastronomie/

Gewoon ff op google radioastronomie intypen en je zal waarschijnlijk meer informatie vinden.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

bachus

Het ging er dus om dat ik bij de lokale sterrenwacht in een werkgroep ga meedoen. Ik wilde echter ook wat kennis hiervan opdoen voor ik begin.

Overigens kon ik op google (in nederlandse pagina's) niet al te veel vinden hierover :shock:
tex

meschien moet je eens contact op nemen met de mensen van radioastronomie van Urania

http://www.urania.be/werkgroepen/radioastr...nomie/index.php

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

bachus

Bedankt voor de reacties zo ver. Ik zal vanavond de site lezen en mogelijk urbania even bellen.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Sterrenkijken”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!