Wat ik mij afvraag als vrouw...
Waarom mannen altijd intresse hebben
in andere vrouwen als ze al 1 vrouw hebben..
Is dat de reden waarom mannen daarom vaak vreemdgaan
om zo de voortplanting in stand tehouden...
[Dit maakt de obsessie met het willen hebben van een mannelijk kind des te vreemder overigens]
Dat idee heb ik ook.Het lijkt me een beetje damesblaadjes-wetenschap eigenlijk.
Dat is wel zo geloof ik, en daar zal wel een reden voor zijn. Maar het is nonsens om te zeggen dat alle mannen op een gegeven moment vreemd zullen gaan. En "alle mannen zijn dezelfde" vind ik toch niet meteen een wetenschappelijke claim.Is uberhaupt ooit fatsoenlijk vastgesteld dat mannen vaker vreemdgaan?
Wat ik mij afvraag als vrouw...
Waarom mannen altijd intresse hebben
in andere vrouwen als ze al 1 vrouw hebben..
Is dat de reden waarom mannen daarom vaak vreemdgaan
om zo de voortplanting in stand tehouden...
albert davinci schreef:![]()
Victory, een man kan niet vreemdgaan zonder de hulp van een vrouw.![]()
dat is een heel klein beetje naïef en ouderwets...albert davinci schreef:![]()
Victory, een man kan niet vreemdgaan zonder de hulp van een vrouw.![]()
dat is een heel klein beetje naïef en ouderwets...
Dank jewel voor alle antwoorden ..Maar het ging Victory om mannen met een vrouw. Hoe groot is de groep mannen die met mannen vreemdgaat maar een relatie heeft met een vrouw?
mar wat ook Moderator Ypsilon ook benadrukt het gaat mij erom als de man een relatie heeft met 1 vrouw en dan daarnaast ook nog pogingen doet om zn penis te gebruiken (voor evt nageslacht) voor andere vrouwen..
albert davinci schreef:![]()
Het probleem zit dus niet bij de mannen maar bij de niet-monogamie van sommige mensen.
Alcohol neemt inhibities weg, dus als een man/vrouw eigenlijk al vreemd wil gaan maar normaal de discipline heeft om zich te beheersen dan kan alcohol er voor zorgen dat hij/zij het toch doet. Alcohol dan de schuld geven is mij al te makkelijk. Het is volgens mij een teken dat de relatie toch al niet goed is óf dat de man/vrouw op dat moment niet in staat is om een monogame relatie aan te gaan.
Ik begin overigens de indruk te krijgen dat dit een persoonlijke kwestie is.