Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Anonymous
Artikelen: 0

boek nodig

ik ben klaar met mijn vwo. En nu zit ik thuis niets te doen. ik wil graag verder verdiepen in wiskunde. Ik ben naar de bibliotheek geweest, maar had geen enkel wiskunde boek gevonden. Ik wil graag jullie vragen om enkele boeken met titels me aanraden. Geef ook een website waar ik ze online kan kopen, wan tik woon op de nedelandse antillen.

alvast bedank

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

Bekijk product

Knownothing

Re: boek nodig

Is het leuk daar wonen? Ik bedoel, heb je ook in Europa gewoond en kun je het vergelijken? (Over wiskunde boeken weet ik niks) Maar kijk hier.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

X-Warrior

een boekje dat ik hier heb liggen , een aanrader trouwens is een boekje met praktisch toepassingen van de wiskunde zoals het idee van fourier , codetheorie voor cd's ,pi- ook eens anders benaderd enz... de titel is Speeltuin van de Wiskunde uitgegeven door veen magazines www.natutech.nl ( hier kan je hem bestellen , heb ik hem toch van , er staan er nog meer op ook denk ik)

of moet je ook weten dat als je echte wiskunde boeken wilt je boeken zal moeten nemen in het engels zoals caluculus maar dat engels mag geen remming zijn -> deze zijn wel makkelijk via internet verkrijgbaar

nl. zoals ze bij ons op de unif tijdens de info dagen zeiden je heb enkele goede wetenschapsboeken en wiskunde boeken in het engels , in het ?Nederlands zal je al ver moeten zoeken
Anonymous

Ik ben nog nooit naar Europa geweest. Wat betreft hier op curacao is een hell door het aantal criminelen. Het grootste gedeelte van de bevolking heeft een pistool thuis denk ik. want laatst had ik iedere dan moord gelezen in de krant. Het's alleen maar een klein eilandje. zonder dat grote aantal vermoorden zal het best leuk zijn, de temperatuur is tussen de 28 en 34 max. mooie baaien, echt een mooi eiland.

genoeg, ik ben geen echt antilllian, maar een chinese jongen. :shock:

Ik wil graag boeken die studenten in de uni gebruiken. Nederlandstalig boeken zijn het best, want mijn engels is niet zo goed.
Elmo

Never underestimate the predictability of stupidity...

ads

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

PeterTheGreat

http://www.wisfaq.nl/ is ook een mooie site, en in het Nederlands.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🎲 Wiskunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!