door Dino » zo 02 feb 2003, 12:11
Dank je, ik vroeg me al af waarom er zo weinig beweging was. Toen ik zag dat jij pas van 13 jan ingeschreven was begon er al veel duidelijk te worden. Ik hoop dat het lekker uitgroeid! Ik begon zin te krijgen om serieus te babbelen. Dit forum lijkt me daar ideaal voor, heeft mogelijkheid om echt wetenschappelijke discussies aan te gaan en laat plaats vrij om over alfgemeen heden te babbelen. Zie er in iedergeval goed uit!
Hopelijk krioelt het hier binnenkort van de vragen.
xd
Dank je, ik vroeg me al af waarom er zo weinig beweging was. Toen ik zag dat jij pas van 13 jan ingeschreven was begon er al veel duidelijk te worden. Ik hoop dat het lekker uitgroeid! Ik begon zin te krijgen om serieus te babbelen. Dit forum lijkt me daar ideaal voor, heeft mogelijkheid om echt wetenschappelijke discussies aan te gaan en laat plaats vrij om over alfgemeen heden te babbelen. Zie er in iedergeval goed uit!
Hopelijk krioelt het hier binnenkort van de vragen.
xd