Moderator: Rhiannon
ja je krijgt wel snel weer trek (honger kan ik het niet noemen....)nog geen honger?
En, hoe toonaangevend, in het nutteloze topic. Da's wel erg jammer.Dit is de 100.000e post op het chemieforum![]()